Як реєструвати договори в органах Казначейства в умовах воєнного стану

Розберемо окремі нюанси укладення договорів за Постановою № 169 та дамо поради для реєстрації зобов’язань за ними відповідно до законодавства, що діє наразі

Як реєструвати договори в органах Казначейства в умовах воєнного стану

В умовах воєнного стану чимало замовників проводять закупівлі за вимогами Постанови № 169. Зокрема, замовники керуються чинним законодавством та Постановою № 169, аби укласти договір без використання електронної системи закупівель.

Насамперед нагадаємо, що за Постановою № 169 замовники проводять закупівлі відповідно до:

  • переліків та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що затвердив розпорядчим рішенням (наказом) керівник замовника;
  • принципів публічних закупівель, які встановлює стаття 5 Закону № 922.

Однак, щоб отримати потрібні товари, роботи, послуги, нині мало дотримати лише порядку проведення закупівлі. Важливо вчасно зареєструвати зобов’язання за укладеними договорами в органах Казначейства.

Яких правил варто дотримати та що врахувати — проконсультуємо.

◀️ НОВАЦІЇ В КАЗНАЧЕЙСЬКОМУ ОБСЛУГОВУВАННІ ▶️

Загальні вимоги для реєстрації бюджетних зобов’язань

Розпорядники бюджетних коштів протягом 7 робочих днів з дати взяття бюджетного зобов’язання подають до органу Казначейства:

  • Реєстр бюджетних зобов’язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів за формою (далі — Реєстр) на паперових (у двох примірниках) та електронних носіях;
  • оригінали документів або їх копії, засвідчені в установленому порядку, що підтверджують факт узяття бюджетного зобов’язання (п. 2.2 Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Мінфіну від 02.03.2012 № 309; далі — Порядок № 309).

Реєстр складайте за формою, яку визначає додаток 1 до Порядку № 309. Підтвердні документи для реєстрації бюджетних зобов’язань та проведення платежів готуйте за переліком, визначеним у додатку до Методичних рекомендацій щодо переліку підтвердних документів, які подають до органів Казначейства для реєстрації зобов’язань та проведення платежів, затверджено наказом Казначейства від 15.04.2016 № 116.

Надалі Реєстр та підтвердні документи, які подав розпорядник, органи Казначейства мають звірити (п. 2.3 Порядку № 309). Казначеї повинні упевнитися у відповідності даних, які розпорядник уключив до Реєстру.



зміст

акція на передплату журналів для бухгалтерів

Скористайтеся гарною нагодою та отримайте знижки на передплату на журнали «Головбух Бюджет» та «Головбух Праця та Зарплата»!

Замовляйте в редакції за номером 0 800 21 12 20

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді