Що змінять у реєстрації бюджетних зобов’язань

Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ
Мінфін оприлюднив проєкт змін до Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України.

реєстрація бюджетних зобов’язань

Перевірки Держпраці під час воєнного стану

У проєкті визначили, що в разі взяття бюджетного зобов’язання, за яким здійснюється закупівля товарів з урахуванням особливостей, визначених законодавством у сфері закупівель, шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару, розпорядник бюджетних коштів подає до органу Казначейства Реєстр бюджетних зобов’язань:

  • протягом 7 робочих днів з дати взяття бюджетного зобов’язання;
  • протягом 7 робочих днів з дати взяття на облік органом Казначейства кошторису (плану використання бюджетних коштів).

Якщо зобов’язання та/або фінансові зобов’язання не зареєстровані у зв’язку з відсутністю документів щодо закупівлі товарів, робіт і послуг, передбачених законодавством у сфері закупівель, органи Казначейства надсилають розпорядникам бюджетних коштів лист з обґрунтуванням причин їх нереєстрації та повертають Реєстр та/або Реєстр фінансових зобов’язань і підтвердні документи.

У разі надання листа з обґрунтуванням причин нереєстрації зобов’язань (фінансових зобов’язань) у зв’язку з порушенням законодавства у сфері закупівель у графі «Примітка» Реєстру проставляється відмітка про лист (номер та дата).

Мінфін уточнив коли та які заходи впливу застосовують органи Казначейства:

  • за взяття розпорядниками бюджетних коштів зобов’язань без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених БК чи законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет);
  • за порушення розпорядниками бюджетних коштів бюджетного законодавства в частині порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань.

акція на передплату журналів для бухгалтерів

Скористайтеся гарною нагодою та отримайте знижки на передплату на журнали «Головбух Бюджет» та «Головбух Праця та Зарплата»!

Замовляйте в редакції за номером 0 800 21 12 20

Статті за темою

Усі статті за темою

Виправлення помилок поточного періоду

Виправлення помилок поточного періоду – завдання для бухгалтера, який також виправляє помилки у бухобліку та фінзвітності. Розглянемо способи та приклади виправлення помилок у фінзвітності
2949

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді