Окремі нюанси під час закупівель від Мінекономіки

Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ
В листі Мінекономіки містяться пояснення щодо вимоги про відсутність судимості та щодо публічного доступу до інформації в ЕСЗ.

нюанси під час закупівель

Калькулятор штрафів

Мінекономіки роз’яснило (лист від 19.06.2023 № 3323-04/29308-06) окремі нюанси щодо:

  • вимоги надання витягу інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості (далі — Витяг);
  • оприлюднення інформації про місцезнаходження замовника/учасника, місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг, якщо її поширення несе ризики для безпеки замовника/учасника.

Щодо вимоги про відсутність судимості

Мінекономіки звертає увагу замовників на відсутність необхідності вимагати Витяги від переможця раніше дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.

Витяг – це документ у паперовій або електронній формі, що сформовано засобами програмного забезпеченням ІАС, який місить відомості актуальні на дату та час його формування. Кожному Витягу присвоюється унікальний електронний ідентифікатор (QR-код), який забезпечує перехід за посиланням на відповідний підтвердний запис в електронних ресурсах ІАС. Нормативно-правовими актами України не встановлено строк дії витягу.

У витязі відображається результат перевірки за персонально-довідковим обліком на дату здійснення перевірки.

З огляду на це, Мінекономіки рекомендує замовникам встановлювати вимогу таким чином, щоб не обмежувати Витяг датою оприлюднення в ЕСЗ повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, та забезпечити можливість переможцям використовувати Витяги, що датовані раніше дати оприлюднення такого повідомлення.

Інформація про отримання Витягів також міститься в листі Мінекономіки від 23.06.2022 № 3323-04/40967-06.

Щодо публічного доступу до інформації в ЕСЗ

Інформація про місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) учасника, та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг може зазначатися як назва населеного пункту місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) учасника, та/або назва населеного пункту, в який здійснюється доставка товару (в якому виконуються роботи чи надаються послуги), зокрема:

  1. в договорі про закупівлю та додатках до нього, в повідомленні про внесення змін до договору про закупівлю, в звіті про виконання договору про закупівлю, укладеному за результатами відкритих торгів або запиту ціни пропозицій постачальників з використання електронного каталогу (для закупівлі товару)
  2. в прямому договорі про закупівлю, який укладається на підставі підпунктів 5-11, 14 пункту 13 Особливостей та оприлюднюється в ЕСЗ разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання ЕСЗ та додатками до нього;
  3. в оголошенні про проведення відкритих торгів.

Крім цього, під час публічних закупівель, передбачених пунктами 9, 11 Особливостей та підпунктами 1-4, 12-13 і 15-16 пункту 13 Особливостей замовник оприлюднює в ЕСЗ звіт про договір про закупівлю, укладений без використання ЕСЗ, відповідно до пункту 3-8 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. У такому разі замовники можуть не публікувати інформацію про своє місцезнаходження та/або місцезнаходження постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг, якщо поширення такої інформації несе ризики для безпеки замовника та/або постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг).

Водночас зазначаємо, що згідно з пунктом 14 Особливостей замовники можуть не публікувати інформацію про своє місцезнаходження у річному плані закупівель, якщо поширення такої інформації несе ризики для їх безпеки.

акція на передплату журналів для бухгалтерів

Скористайтеся гарною нагодою та отримайте знижки на передплату на журнали «Головбух Бюджет» та «Головбух Праця та Зарплата»!

Замовляйте в редакції за номером 0 800 21 12 20

Статті за темою

Усі статті за темою

ТОП-3 способи визначення та призначення уповноваженої особи

Закон про публічні закупівлі передбачає три способи призначення уповноваженої особи, яка буде відповідальною за організацію та проведення закупівель в установі. Який спосіб обрати та на що при цьому звернути увагу детальніше в публікації.
3503

Протокол тендерного комітету – зразок

Протокол тендерного комітету – це документ, яким оформлюють рішення, прийняті на засіданні тендерного комітету. З’ясуємо, як правильно його скласти.
34614

Спрощені закупівлі – алгоритм роботи

Спрощені закупівля – це вид закупівель, що є результатом нормативного урегулювання допорогових закупівель. Головними ознаками спрощеної процедури закупівлі є необтяжливий алгоритм проведення та мінімальна кількість документів, які мають надати учасники. А звідси – можливість швидко закупити необхідні товари, роботи чи послуги.
5543

Посадова інструкція фахівця з публічних закупівель

Що повинен знати фахівець з публічних закупівель, які він має права, завдання та обов’язки і яку відповідальність нестиме у разі порушення — визначає посадова інструкція фахівця з публічних закупівель. Наведемо її зразок.
28976

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді