Які особливості проведення інвентаризації під час податкових перевірок

Роз'яснення щодо особливостей проведення інвентаризації основних засобів, товарно-матеріальних цінностей та коштів під час проведення податкових перевірок.

Особливості проведення інвентаризації основних засобів під час проведення перевірок

ВИРОБНИЧИЙ КАЛЕНДАР 2024

Контролюючі органи мають право вимагати під час проведення перевірок від платників податків, що перевіряються:

    • основних засобів;
    • товарно-матеріальних цінностей;
    • коштів;
    • зняття залишків товарно-матеріальних цінностей;
    • готівки;
  • з використанням інформації та документів щодо результатів такої інвентаризації за наслідками таких перевірок або під час наступних заходів податкового контролю (п.п. 20.1.9 п. 20.1 ст. 20 ПКУ).

Проведення інвентаризації є обов’язковим на підставі належним чином оформленого документа від податківців – вимоги про проведення інвентаризації. У цих випадках інвентаризація має розпочатися у термін та в обсязі, зазначених у вимозі, але не раніше дня отримання підприємством відповідного документа.

Вимога надсилається (вручається) платнику податків.

Загальні положення акта (довідки) документальної планової перевірки (відповідні додатки до загальних положень) мають містити інформацію про:

  • проведені платником податків під час здійснення перевірки інвентаризації його:
    • основних фондів;
    • ТМЦ;
    • коштів, у тому числі зняття залишків ТМЦ;
    • готівки;
  • а також інформацію щодо інвентаризації документів, розрахунків (у разі її проведення).

Залежно від фінансово-господарської діяльності платника податків та результатів перевірки до інформативних додатків належать, зокрема копії матеріалів (описи, відомості, протоколи) про результати проведеної платником податків інвентаризації:

  • основних фондів;
  • товарно-матеріальних цінностей;
  • коштів тощо (п. 1 розд. ІV Порядку № 727). 

Джерело: офіційний сайт ГУ ДПС у Київській області

акція на передплату журналів для бухгалтерів

Скористайтеся гарною нагодою та отримайте знижки на передплату на журнали «Головбух Бюджет» та «Головбух Праця та Зарплата»!

Замовляйте в редакції за номером 0 800 21 12 20

Статті за темою

Усі статті за темою

Переоцінка основних засобів: проводки

В балансі бюджетної установи усі активи, у т. ч. основні засоби, визнають за вартістю придбання, яка з часом змінюється. І тоді потрібна переоцінка основних засобів.
17585

Витрати майбутніх періодів: як облікувати

З’ясуємо, що таке витрати майбутніх періодів та все про їхній бухгалтерський облік, зокрема облік передплати за оренду, періодичні видання, ліцензію за використання програмного забезпечення.
26245

Акт звірки розрахунків: готовий зразок

Звіряти стан розрахунків з дебіторами – обов’язок установи. Та як зафіксувати результати звірки правильно? Пропонуємо готовий Акт звірки розрахунків – зразок.
30592

Акт списання матеріалів: бланк

Акт на списання матеріалів за рішенням Мінфіну було змінено на акт списання запасів. Але, як і раніше, акт — це підстава відносити вартість використаних матеріалів до витрат. Розглянемо, як його складати.
279665

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді