Мінекономіки роз’яснило новації у публічних закупівлях

Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ
Минулого тижня, а саме 09.04.2024, набрала чинності постанова КМУ «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178» від 02.04.2024 № 382 (далі – Постанова № 382).

новації у публічних закупівлях

Відправляємо працівників у відрядження під час війни

Постановою № 382 розмежовано строк для подання тендерних пропозицій при закупівлі товарів і послуг та робіт. Так, згідно з пунктом 34 Особливостей строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж:

  • 7 днів з дня оприлюднення в ЕСЗ оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю товарів, послуг;
  • 14 днів з дня оприлюднення в ЕСЗ оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт.

У тендерній документації заборонено обмежувати нижню межу ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі.

Замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в ЕСЗ у разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена.

Окрім цього, Мінекономіки у листі від 15.04.2024 № 3323-04/27710-06 роз’яснило:

  • щодо змін, внесених до постанови № 166;
  • змін, внесених до Особливостей;
  • ступеню локалізації;
  • можливості створення ЦЗО для закупівлі робіт;
  • закупівлі лікарських засобів;
  • відкритих торгів з публікацією англійською мовою;
  • права здійснювати закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару;
  • надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї та/або оголошення про проведення відкритих торгів.

акція на передплату журналів для бухгалтерів

Скористайтеся гарною нагодою та отримайте знижки на передплату на журнали «Головбух Бюджет» та «Головбух Праця та Зарплата»!

Замовляйте в редакції за номером 0 800 21 12 20

Статті за темою

Усі статті за темою

ТОП-3 способи визначення та призначення уповноваженої особи

Закон про публічні закупівлі передбачає три способи призначення уповноваженої особи, яка буде відповідальною за організацію та проведення закупівель в установі. Який спосіб обрати та на що при цьому звернути увагу детальніше в публікації.
3457

Протокол тендерного комітету – зразок

Протокол тендерного комітету – це документ, яким оформлюють рішення, прийняті на засіданні тендерного комітету. З’ясуємо, як правильно його скласти.
34529

Спрощені закупівлі – алгоритм роботи

Спрощені закупівля – це вид закупівель, що є результатом нормативного урегулювання допорогових закупівель. Головними ознаками спрощеної процедури закупівлі є необтяжливий алгоритм проведення та мінімальна кількість документів, які мають надати учасники. А звідси – можливість швидко закупити необхідні товари, роботи чи послуги.
5498

Посадова інструкція фахівця з публічних закупівель

Що повинен знати фахівець з публічних закупівель, які він має права, завдання та обов’язки і яку відповідальність нестиме у разі порушення — визначає посадова інструкція фахівця з публічних закупівель. Наведемо її зразок.
28917

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді