Перевірка матеріалів інвентаризації — чи не найулюбленіша тема ревізорів. Як показує практика, нерідко ревізори зауважують посадовим особам установи, що інвентаризацію вони проводять неякісно. Усі факти, що свідчать про це, ревізори фіксують в акті ревізії, а посадових осіб притягають до відповідальності.
Мінікурс ►►► Як провести інвентаризацію без порушень ►►► БЕЗПЛАТНО
А цього могло б і не трапитися, якби бухгалтер знав, які порушення ревізори виявляють під час перевірок, та за яких умов щорічну інвентаризацію визнають неякісною. Тож у статті розкажемо, яких помилок припускаються установи під час інвентаризації, проаналізуємо судову практику. Візьміть до уваги чужі помилки, щоб не наробити своїх.
ЧИТАТИ СТАТТЮ ☑️
Як передати товарно-матеріальні цінності новій матеріально відповідальній особі.
В балансі бюджетної установи усі активи, у т. ч. основні засоби, визнають за вартістю придбання, яка з часом змінюється. І тоді потрібна переоцінка основних засобів.
З’ясуємо, що таке витрати майбутніх періодів та все про їхній бухгалтерський облік, зокрема облік передплати за оренду, періодичні видання, ліцензію за використання програмного забезпечення.
Звіряти стан розрахунків з дебіторами – обов’язок установи. Та як зафіксувати результати звірки правильно? Пропонуємо готовий Акт звірки розрахунків – зразок.
Акт на списання матеріалів за рішенням Мінфіну було змінено на акт списання запасів. Але, як і раніше, акт — це підстава відносити вартість використаних матеріалів до витрат. Розглянемо, як його складати.