Хто і коли може контролювати закупівлі

Тема першого уроку Курсу Вищої Школи Закупівельника "Контроль у закупівлях: чим загрожує і як діяти замовнику" - повноваження перевіряльників.

Хочете прокоментувати чи поділитися новиною з колегами? Переходьте на Facebook ►►►

Витрачати державні гроші — не просто. З одного боку треба діяти за чітко встановленими правилами. А з іншого — кожен крок від них вліво чи вправо — порушення і відповідальність. І органів контролю за витрачанням бюджетних коштів немало.

Вже на першому уроці Курсу Вищої Школи Закупівельника "Контроль у закупівлях: чим загрожує і як діяти замовнику" - навчимося розрізняти повноваження перевіряльників.

Хто і коли може контролювати закупівлі

Закон № 922 передбачає виключний перелік органів контролю у сфері публічних закупівель. Фактично їх є три:

▶ центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю (Держаудитслужба та її територіальні органи);

▶ Антимонопольний комітет;

▶ Рахункова палата.

Усі ці органи провадять контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України. Пояснимо:

  1. Що і як перевіряє Рахункова палата
  2. Про відповідальність за невиконання вимог Рахункової палати
  3. Які повноваження з контролю закупівель у правоохоронних органів
  4. Який порядок витребування документів
  5. Коли прокуратура захищає інтереси держави

Щоб бути кращим та впевненим спеціалістом у сфері закупівель - переходьте на сторінку Курсу та спробуйте перший урок безплатно!

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

акція на передплату журналів для бухгалтерів

Скористайтеся гарною нагодою та отримайте знижки на передплату на журнали «Головбух Бюджет» та «Головбух Праця та Зарплата»!

Замовляйте в редакції за номером 0 800 21 12 20

Статті за темою

Усі статті за темою

Планування закупівлі електричної енергії в бюджетних установах

Закон про ринок електроенергії закладає правові передумови щодо закупівлі замовниками електричної енергії на конкурентних засадах. Про роботу замовника та планування закупівлі електроенергії – у даному огляді.
38641

ТОП-3 способи визначення та призначення уповноваженої особи

Закон про публічні закупівлі передбачає три способи призначення уповноваженої особи, яка буде відповідальною за організацію та проведення закупівель в установі. Який спосіб обрати та на що при цьому звернути увагу детальніше в публікації.
3467

Переговорна процедура закупівлі: 4 кроки та десяток застережень

Переговорна процедура закупівлі 2020 та її алгоритм простіший, аніж конкурентних процедур. Попри це в ньому чимало місць, де замовник може помилитися — обґрунтування, документи від учасника, кваліфікація, відсутність підстав для відхилення за статтею 17, забезпечення. Усі застереження та поради — у цій статті.
10241

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді