Подбайте про спокій своїх працівників — закупіть для них професійну періодику

Осінь — передплатна пора. Тому установи, які розуміють важливість фахової допомоги для своїх працівників, їх обізнаність про всі інформаційні новини, вже зараз мають подбати про закупівлю періодичних видань на 2018 рік. Як це зробити і чи має така закупівля якісь особливості — читайте у консультації

Закупівля періодичних видань обов’язково має бути запланована в:

  • річному плані закупівель — якщо очікувана вартість предмета закупівлі перевищує вартісні пороги для проведення процедур публічних закупівель;
  • додатку до річного плану закупівель — якщо очікувана вартість предмета закупівлі не перевищує таких вартісних порогів.

Вартісні пороги для планування закупівлі періодичних видань

Вартісні пороги встановлені в частині 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (далі — Закон № 922).

Цей Закон застосовується:

  • до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тис. грн, а робіт — 1,5 млн грн;
  • до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 млн грн, а робіт — 5 млн грн.

Отже, якщо очікувана вартість закупівлі дорівнює або перевищує 200 тис. грн, її планують в річному плані закупівель. За меншої вартості — складають додаток до річного плану закупівель.

Предмет закупівлі у разі закупівлі періодичних видань

Для кожної закупівлі, у т. ч. й періодичних видань, замовник має правильно визначити предмет закупівлі.

Предмет закупівлі це

товари, роботи чи послуги, що їх закуповує замовник у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволено подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури (п. 18 ч. 1 ст. 1 Закону № 922).

Предмет закупівлі замовник визначає у порядку, встановленому Уповноваженим органом. А саме:

Так встановлено в абзаці другому пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 (далі — Порядок № 454).

Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої — восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (абз. 4 п. 1 розд. ІІ Порядку № 454).

Далі визначимо предмет закупівлі періодичних видань, використовуючи словник закупівель. Так, посилання на журнали ви знайдете в групі з таким цифровим визначенням:

22200000-2

Газети, періодичні спеціалізовані та інші періодичні видання і журнали

Newspapers, journals, periodicals and magazines

При цьому зазначене дерево групи містить у собі такі товари:

22210000-5

Газети

Newspapers

22211000-2

Періодичні спеціалізовані видання

Journals

22211100-3

Офіційні вісники

Official journals

22212000-9

Періодичні видання

Periodicals

22212100-0

Серійні видання

Serials

Отже, якщо йдеться про закупівлю періодичних спеціалізованих видань (тобто фахових журналів з питань закупівель), то предмет закупівлі замовник визначає за четвертою цифрою Єдиного закупівельного словника у такий спосіб:

22210000-5

Газети (журнали з питань закупівель)* або (передплата періодичних видань на 2018 рік)

Newspapers

* У дужках зазначаємо конкретну назву предмета закупівлі.

Проведення закупівлі періодичних видань

Уточнимо, де замовник має спланувати таку закупівлю та чи потрібно проводити процедуру закупівлі за цим предметом.

Ускладнимо завдання: припустимо, що замовнику необхідно закупити періодичні видання не тільки з питань закупівель, а ще й з бухгалтерського обліку, охорони праці тощо.

Для цього аналізуємо, яка загальна річна очікувана вартість усіх зазначених періодичних видань, адже це буде один предмет закупівлі. Якщо така загальна очікувана вартість не перевищує 200 тис. грн, то замовник планує цю закупівлю в додатку до річного плану.

Під час закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких менша за встановлену в абзацах 2 і 3 частини 1 статті 2 Закону № 922, замовники:

  • повинні дотримуватися принципів публічних закупівель;
  • можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.

Тобто якщо вартість предмета закупівлі — від 50 до 200 тис. грн, закупівлю можна й не проводити через ProZorro. Але в такому разі у системі слід оприлюднити звіт про укладений договір протягом одного дня з дня укладення договору (абз. 5 ч. 1 ст. 2 Закону № 922).


Стаття підготовлена за матеріалами журналу "Головбух: Бюджет"

Статичний блок для статей

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді