Гуманітарна vs благодійна допомога: як оформити, облікувати, звітувати
Переглядів: 7682
Поділитися у
Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води
У період воєнного стану бюджетні установи постійно отримують як благодійну, так і гуманітарну допомогу. Оформити і використати такі види допомоги — та ще дилема, адже нормативка прописує для цього різні механізми. Як бюджетним установам зробити все правильно і не припуститися нецільового використання допомоги, які дані занести до бухгалтерських регістрів та форм звітності — у вебінарі.
1. Як документувати отриману гуманітарну та благодійну допомогу
2. На яку мету можна використати отриману допомогу
3. Які господарські операції відобразити в бухобліку
4. Як відобразити у звітності
Крокуємо до перемоги разом! Ми розуміємо, як важлива зараз підтримка, як і на передовій, так і для економіки України. Щоб Ви працювали спокійно, надаємо Вам знижку на передплату фахових видань «Головбух: БЮДЖЕТ»та «Головбух: ПРАЦЯ та ЗАРПЛАТА» на рік або півроку.
Ви матимете готові рішення робочих питань актуальні і під час воєнного стану, і після перемоги.
Обговоріть передплату з вашим менеджером: 0 800 21 12 20 (дзвінки безплатні) або напишіть у чат. Працюйте спокійно.
Типова кореспонденція субрахунків — це інструмент, що допомагає бухгалтерам бюджетної сфери відображати господарські операції в обліку згідно з нормативами. У консультації розберемо, як застосовувати типову кореспонденцію, які субрахунки використовуються для внутрішнього переміщення активів, передачі в оренду, безоплатної передачі тощо.
Щороку установи проводять інвентаризацію розрахунків, аби перевірити, чи правильно відображені в бухобліку дебіторська і кредиторська заборгованості. Інвентаризаційна комісія складає акти інвентаризації, та передумовою їх складання є акт звірки взаєморозрахунків. Розглянемо, що це за документ та як діяти, якщо знайшли розбіжності в обліку.
У чому особливості бухгалтерського обліку органів місцевого самоврядування, якою має бути організація бухгалтерського обліку ОМС та облік специфічних для ОМС операцій – у даній експертній статті.
Установа придбала обладнання, тож потрібно скласти акт введення в експлуатацію. Наводимо в статті акт введення в експлуатацію основних засобів, зразок та приклад заповнення
У статті поговоримо про облік основних засобів в бюджетних установах. З'ясуємо, як відображати їх придбання, амортизацію, реконструкцію, модернізацію, поліпшення, ремонт, переоцінку вартості, дооцінку й відновлення корисності, уцінку й втрата від зменшення корисності, вибуття та списання в бухобліку