Гуманітарна vs благодійна допомога: як оформити, облікувати, звітувати
Переглядів: 7823
Поділитися у
Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води
У період воєнного стану бюджетні установи постійно отримують як благодійну, так і гуманітарну допомогу. Оформити і використати такі види допомоги — та ще дилема, адже нормативка прописує для цього різні механізми. Як бюджетним установам зробити все правильно і не припуститися нецільового використання допомоги, які дані занести до бухгалтерських регістрів та форм звітності — у вебінарі.
1. Як документувати отриману гуманітарну та благодійну допомогу
2. На яку мету можна використати отриману допомогу
3. Які господарські операції відобразити в бухобліку
4. Як відобразити у звітності
Крокуємо до перемоги разом! Ми розуміємо, як важлива зараз підтримка, як і на передовій, так і для економіки України. Щоб Ви працювали спокійно, надаємо Вам знижку на передплату фахових видань «Головбух: БЮДЖЕТ»та «Головбух: ПРАЦЯ та ЗАРПЛАТА» на рік або півроку.
Ви матимете готові рішення робочих питань актуальні і під час воєнного стану, і після перемоги.
Обговоріть передплату з вашим менеджером: 0 800 21 12 20 (дзвінки безплатні) або напишіть у чат. Працюйте спокійно.
Нематеріальні активи — від ліцензій до комп’ютерних програм — потребують правильної класифікації в обліку бюджетної установи. У статті — чіткі критерії класифікації нематеріальних активів та готові проводки з поясненнями.
Бюджетні установи хоча й знаходяться на державному утриманні, але мають право, а часто й нагальну необхідність заробляти шляхом надання платних послуг. В консультації про те, якими можуть бути ці послуги, правила їхнього надання, ціноутворення, оподаткування, застосування РРО та відображення в бухгалтерських проведеннях
Підказки експерта у статті допоможуть провести знищення первинних бухгалтерських документів без помилок. Скористайтеся також зразком акта про вилучення для знищення документів.
Акт на списання матеріалів за рішенням Мінфіну було змінено на акт списання запасів. Але, як і раніше, акт — це підстава відносити вартість використаних матеріалів до витрат. Розглянемо, як його складати
У кейсі бухгалтерських проведень завжди зможете знайти проведення за різними господарським операціями, навіть такі, що не передбачає Типова кореспонденція. Наразі для вас — 4 приклади оприбуткування надходжень у натуральній формі