ГУ ДПС у Київській області інформує платників податків, що відповідно до п. 133.4 ст. 133 ПКУ та Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру, затвердженого постановою КМУ від 13 липня 2016 року № 440 (далі – Порядок №440), у разі зміни організаційно-правової форми неприбуткової організації, внесення змін до її установчих документів або установчих документів організації вищого рівня, на підставі яких діє неприбуткова організація, така організація повинна подати до контролюючого органу реєстраційну заяву з позначкою «зміни», до якої додаються копії документів відповідно до п.6 Порядку №440.
Для внесення змін до відомостей, що містяться у Реєстрі неприбуткових установ та організацій подається:
- Реєстраційна заява за формою 1-РН згідно з додатком 1 до Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 440, з позначкою «зміни».
- Копії установчих документів неприбуткової організації (крім тих, що оприлюднені на порталі електронних сервісів відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»), засвідчені підписом керівника або представника такої організації та скріплені печаткою (за наявності).
- Житлово-будівельні кооперативи додатково подають засвідчені підписом керівника або представника такого кооперативу та скріплені печаткою (за наявності) копії документів, що підтверджують дату прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом житлового будинку та факт спорудження або придбання такого будинку житлово-будівельним (житловим) кооперативом.
- Неприбуткові організації, що діють на підставі установчих документів організації вищого рівня разом із реєстраційною заявою за формою 1-РН подають засвідчену підписом керівника або представника такої організації та скріплену печаткою (за наявності) копію документа, який підтверджує включення до організації вищого рівня та надає право діяти на підставі установчих документів такої організації вищого рівня.
Реєстраційна заява та копії документів подаються до контролюючого органу за основним місцем обліку неприбуткової організації в один із таких способів:
- поштою;
- безпосередньо до контролюючого органу;
- засобами інформаційно-комунікаційної системи «Електронний кабінет», вхід до якої здійснюється за адресою: cabinet.tax.gov.ua (розділ «Листування з ДПС»);
- державному реєстратору як додаток до заяви про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу в разі внесення до установчих документів змін, які впливають на систему оподаткування неприбуткової організації.
Протягом трьох робочих днів контролюючий орган вносить зміни до відомостей, що містяться у Реєстрі неприбуткових установ та організацій, або надає відмову в разі:
- встановлення невідповідності неприбуткової організації вимогам, встановленим п.133.4 ст. 133 Податкового кодексу України;
- подання неприбутковою організацією не в повному обсязі зазначених документів, необхідних для внесення змін до відомостей, що містяться у Реєстрі.
Відомості, що містяться у Реєстрі, надаються у вигляді:
- безоплатного доступу через офіційний вебпортал ДПС (tax.gov.ua) та засобами інформаційно-комунікаційної системи «Електронний кабінет» до відомостей з Реєстру, які є актуальними на момент запиту;
- витягу з Реєстру неприбуткових установ та організацій, який надається за окремим запитом неприбуткової організації. Запит обов’язково має бути підписаний керівником, або особою, що має право підпису документів неприбуткової організації, із зазначенням дати.
Бланк та зразок заяви розміщено у підрозділі «Адміністративні послуги» розділу «Діяльність» субсайту ГУ ДПС у Київській області.
Джерело: офіційний сайт ГУ ДПС у Київській області