Інвентаризація об’єктів комунальної власності в ОМС

Стаття-подарунок від журналу «Головбух Бюджет»
Автор
експерт з бухгалтерського обліку та оподаткування, Київ
Де взяти достовірні відомості про об’єкти комунальної власності, що перейшли в управління під час реорганізації місцевих рад, та як провести інвентаризацію об’єктів комунальної власності в ОМС.

Єдина тарифна сітка 2025 ⤵️ скачати

Матеріальною основою місцевого самоврядування є, зокрема рухоме й нерухоме майно, земля, природні ресурси, що перебувають у комунальній власності територіальних громад (ч. 3 ст. 16 Закону № 280). Тож територіальні громади мають не тільки володіти, а й доцільно, економно та ефективно користуватися і розпоряджатися комунальним майном, що належить їм, як безпосередньо, так і через органи місцевого самоврядування (ст. 1 Закону № 280). Як працювати бюджетній установі після 28.08.2025

Щоб реалізувати свої права, потрібно мати достовірні відомості про об’єкти комунальної власності. У цьому домоможе проведення інвентаризації цих об’єктів (далі — інвентаризація ОКВ). Як її організувати, пояснимо детальніше.

Що інвентаризувати

 Безгосподарсткі об’єкти та відумерла спадщина — потенційні об’єкти комунальної власності

Яка мета інвентаризації та хто проводить

Зразок рішення ради про затвердження Порядку списання майна комунальної власності

Порядок списання майна комуналної власності

СКАЧАТИ

Як оформлювати інвентаризацію

 

ОМС самостійно розробляє механізм та форми для документування результатів інвентариції

Коли проводити інвентаризацію

Зразок Порядку списання майна комунальної власності

Зразок Порядку списання майна комунальної власності

СКАЧАТИ

додаток

Статичний блок для статей

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді