Невідкладні справи наприкінці року для планування закупівель
Кожен замовник прагне отримати товари, роботи, послуги вчасно і саме ті, що йому потрібні. Тож має організувати планування закупівель на наступний рік та налагодити взаємодію працівників, які залучені до закупівельного процесу:
Починається закупівля з ініціатора, що безпосередньо у ній зацікавлений. Він повинен відповідати за своєчасність поданої інформації до закупівельного підрозділу, тобто тендерників. Зазвичай останні не беруть участі у формуванні бюджету, тому інформація про заплановані видатки може потрапляти до них невчасно і навіть не повністю.
Отже, ініціатор закупівлі має знати, до кого звертатися, коли у нього виникла потреба. А тендерник, який безпосередньо проводить закупівлі у замовника, — що саме, якої якості і на коли потрібно закупити.
Щоб узгодити їхні дії, замовник насамперед має затвердити Порядок взаємодії між структурними підрозділами під час планування закупівель на 2020 рік. Цей документ встановить єдині правила взаємодії всередині організації і унеможливить перекладання відповідальності, затягування або зрив закупівлі учасниками закупівельного процесу.
Наразі ж пояснимо, що мають урахувати замовники під час планування публічних закупівель, як готувати заявки на внесення закупівлі до плану та її проведення.
Стаття підготовлена за матеріалами журналу "Головбух: Бюджет"