Нове поле «Джерело фінансування» в електронній системі закупівель

В електронній системі закупівель із 01.11.2019 активне поле — «Джерело фінансування». Його розробники додали з огляду на зміни, внесені до форм документів у сфері публічних закупівель наказом Мінекономіки від 21.03.2019 № 463. Той, хто вже оголошував тендер у листопаді, вже в курсі цього технічного нововведення. Для решти пояснимо, як це поле заповнювати.

Практично про технічне

Від Держзакупівлі.Онлайн та Держзакупівлі

Як зазначати інформацію про джерело фінансування

Коли створюєте у ProZorro річний план закупівель або додаток до нього, маєте заповнити інформацію у полі «Джерело фінансування». Інформація, внесена до цього поля, далі автоматично підтягується до інших форм через зв'язку «план — тендер».

Поле «Джерело фінансування» складається з таких позицій, як:

  • Тип джерела фінансування,
  • Опис
  • Сума.

Що вписати у кожну з них?

Тип джерела фінансування

У полі «Тип джерела фінансування» вкажіть, звідки надійдуть кошти на закупівлю, — виберіть один із запропонованих системою варіантів.

Наприклад, місто виділило кошти на ремонт покрівлі вашої установи. У такому разі із пропонованих варіантів вибирайте «Місцевий бюджет».

Якщо ж на момент публікації плану не знаєте, звідки надійдуть кошти на закупівлю, виберіть тип «Інше», а у полі «Опис» уточніть деталі.

Опис

Поле «Опис» обов’язково заповнюйте, якщо вибрали тип джерела фінансування «Інше».

Поле «Опис»

Приміром, вам терміново потрібен принтер. Кошти на його закупівлю вам зможе виділити народний депутат. Тоді у полі «Опис» напишіть: «Кошти надано народним депутатом».

Поле «Опис»: приклад

Сума

У полі «Сума» зазначте загальну суму коштів, яку вам виділили на закупівлю з вибраного типу джерела. Якщо така сума не кругла, копійки записуйте через крапку.

Поле «Сума»

Як бути, якщо джерел фінансування кілька

Буває, що закупівлю фінансують із різних джерел. Аби замовникам було легше заповнювати такі дані, на майданчику є додаткова функція «Додати джерело фінансування». Тож можете зазначити кілька джерел.

Наприклад, на ремонт покрівлі вашої установи кошти надійшли і від міста, і від держави. Спочатку зазначте тип джерела фінансування «Місцевий бюджет» і відповідну суму. Потім натисніть на кнопку «Додати джерело фінансування» і зазначте тип джерела фінансування «Державний бюджет» і суму надходжень.

Якщо так трапилося, що кошти від якогось джерела не надійшли, можна дані про нього видалити. Для цього натисніть на кнопку «Видалити джерело фінансування».


Стаття підготовлена за матеріалами журналу "Головбух: Бюджет"

зміст

Вебінарний марафон доя Дня бухгалтера

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді