Мінфін оновив порядок заповнення форм фінансової звітності

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Мінфін видав наказ «Про внесення змін до деяких нормативно-правових актів з бухгалтерського обліку в державному секторі від 29.11.2017 № 976 (далі —наказ № 976), який вносить зміни зокрема до порядку заповнення форм фінансової звітності.

Нагадаємо Порядок заповнення форм фінансової звітності в державному секторі затверджено наказом МФУ від 28.02.2017 № 307.

Також згідно наказу № 976 у новій редакції буде викладено додатки 1-4 до НП(С)БОДС 101.

Заповнюємо форму річного плану закупівель

Окрім того Наказ № 976 передбачає зміни до таких наказів МФУ:

  • «Про затвердження Плану рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі» від 31.12.2013 № 1203;
  • «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з бухгалтерського обліку в державному секторі» від 29.12.2015 № 1219.

Наказ № 976 набирає чинності з 01.01.2018, але не раніше дня його офіційного опублікування.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Амортизація основних засобів: розрахунок і бухоблік

Амортизація основних засобів — справа, з якою часто стикається бухгалтер. Як уникнути помилок в амортизації основних засобів у 2025 році? Пояснюємо правила, наводимо приклади проводок і даємо покроковий алгоритм для бухобліку
92389

Акт приймання-передачі – бланк | зразок

Акт приймання-передачі основних засобів, майна, робіт, послуг має не одну форму. Коли та яку застосовувати у 2025 році, а також їх бланки та зразки – читайте у статті експерта
406371

Видаткова накладна — бланк | зразок

Видаткова накладна — це первинний документ, який дає змогу обліковувати рух матеріальних цінностей, тож використовують бланк чи не всі установи. І хоча бухгалтери мають з нею справу мало не щодня, запитань щодо заповнення багато. Відповімо на найпоширеніші запитання, дамо зразок і актуальний бланк видаткової накладної
145793

Облік нематеріальних активів у бюджетних установах

Нематеріальні активи — це ліцензії, патенти, винаходи, комп’ютерні програми, авторські права та інші об’єкти інтелектуальної власності й права на провадження діяльності. В обліку бюджетної установи вони можуть пройти і як матеріальні витрати, і як нематеріальні активи, і навіть у складі основних засобів. Від чого це залежить — у огляді про облік нематеріальних активів
36398

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді