Мінфін видав наказ «Про внесення змін до деяких нормативно-правових актів з бухгалтерського обліку в державному секторі від 29.11.2017 № 976 (далі —наказ № 976), який вносить зміни зокрема до порядку заповнення форм фінансової звітності.
Нагадаємо Порядок заповнення форм фінансової звітності в державному секторі затверджено наказом МФУ від 28.02.2017 № 307.
Також згідно наказу № 976 у новій редакції буде викладено додатки 1-4 до НП(С)БОДС 101.
► Заповнюємо форму річного плану закупівель
Окрім того Наказ № 976 передбачає зміни до таких наказів МФУ:
- «Про затвердження Плану рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі» від 31.12.2013 № 1203;
- «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з бухгалтерського обліку в державному секторі» від 29.12.2015 № 1219.
Наказ № 976 набирає чинності з 01.01.2018, але не раніше дня його офіційного опублікування.
Якщо основний засіб вибуває з установи через його ліквідацію або часткову ліквідацію, таке вибуття оформляють актом. Акт списання буває чотирьох видів. Наразі поговоримо про акт списання основних засобів
Підкажемо, що відносити до КЕКВ 2220. Допоможемо розібратися, як тип бюджетної установи та призначення закупівлі впливають на те, який КЕКВ для медикаментів обрати, КЕКВ 2210 чи КЕКВ 2220. Підкріпимо теорію практичними таблицями із бухгалтерськими проведеннями у статті.
Як відображати видатки за КЕКВ 2800 — розповідаємо у статті. Роз’яснення, як використовувати КЕКВ 2800 та приклади бухгалтерських проведень допоможуть бюджетній установі сплатити забезпечувальні депозити, виплатити працівнику компенсацію за рішенням суду чи оплатити ліцензію.
Про нові обмеження вартості на придбання та оплату мобільних товарів та послуг у бюджетній установі — розповідає експерт. Визначимося з умовами оплати мобільних послуг та необхідними КЕКВ
РРО/пРРО — це сфера, в якій час від часу відбуваються зміни. І вони постійні. Процедура реєстрації звичайних РРО спростилася за останні роки. Про реєстрацію РРО/пРРО — тема даного огляду