Мінфін оновив порядок заповнення форм фінансової звітності

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Мінфін видав наказ «Про внесення змін до деяких нормативно-правових актів з бухгалтерського обліку в державному секторі від 29.11.2017 № 976 (далі —наказ № 976), який вносить зміни зокрема до порядку заповнення форм фінансової звітності.

Нагадаємо Порядок заповнення форм фінансової звітності в державному секторі затверджено наказом МФУ від 28.02.2017 № 307.

Також згідно наказу № 976 у новій редакції буде викладено додатки 1-4 до НП(С)БОДС 101.

Заповнюємо форму річного плану закупівель

Окрім того Наказ № 976 передбачає зміни до таких наказів МФУ:

  • «Про затвердження Плану рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі» від 31.12.2013 № 1203;
  • «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з бухгалтерського обліку в державному секторі» від 29.12.2015 № 1219.

Наказ № 976 набирає чинності з 01.01.2018, але не раніше дня його офіційного опублікування.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Технікоекономічне обґрунтування необхідності списання майна: зразок заповнення

Щоб зняти майно з балансу, треба скласти техніко-економічне обґрунтування. У статті розглянемо на прикладі, як скласти технікоекономічне обґрунтування необхідності списання державного майна.
117

Наказ про проведення інвентаризації: зразок від експерта

Наказ про проведення інвентаризації — документ, що встановлює порядок проведення установою щорічної інвентаризації напередодні складання нею річної звітності. Скачайте актуальний зразок наказу про проведення інвентаризації у 2025 році
185876

Первинні документи: як скласти без помилок

Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
73868

Інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів: заповнення без помилок

На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
105606

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді