В ДПС розповіли коли центри сервісного обслуговування проводять розпломбування реєстраторів розрахункових операцій та вилучення довідки про опломбування.
        
        
            Оновлений довідник програмної класифікації для використання у 2020 році

Згідно з п. 9 розд. II Порядку опломбування №547, розпломбування РРО та вилучення довідки про опломбування проводиться у наступних випадках:
- необхідність доступу до внутрішніх вузлів РРО для проведення ремонту, якщо це передбачено експлуатаційними документами виробника;
- за рішенням контролюючого органу;
- перед скасуванням реєстрації РРО (крім випадків виявлення невідповідності конструкції та/або програмного забезпечення РРО документації виробника);
- порушення цілісності пломб та/або засобів контролю, закінчення строку використання засобів контролю;
- припинення дії договору про технічне обслуговування та ремонт РРО;
- перехід на технічне обслуговування до іншого ЦСО.
За матеріалами з сайту ДПС
►навчання та підвищення кваліфікації в зручний час без відриву від роботи ►актуальні поради для організації роботи в умовах карантину ►зразки документів, що необхідні саме зараз ►повні конспекти лекцій і відео роз'яснення по кожній темі ►відповіді на популярні запитання, які виникають під час роботи в умовах карантину ►сертифікат від компанії Експертус
 
        
            
                            
                    
                    Як скласти доповідну записку? Які види доповідної записки та які є вимоги щодо її змісту? У статті — зразки доповідних записок від експерта для різних робочих ситуацій.
                    
                
                                            
                    
                    Складають паспорт бюджетної програми місцевого бюджету усі головні розпорядники за коштами місцевого бюджету. Розкажемо про особливості заповнення, внесення змін та термін затвердження
                    
                
                                            
                    
                    Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
                    
                
                                            
                    
                    На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
                    
                
                                            
                    
                    Вже немає місця, куди класти зарплатні документи? То перевірте, можливо, деякі з них можна знищити. На допомогу прийде наш експерт.  Він підкаже мінімальний термін зберігання документів згідно із законодавством