Закупівлі в умовах кризи. Дистанційне навчання

Новий логотип відходить від жорстких ліній та темних кольорів, стає більш легким, світлим, округлим.
Оновлена комунікаційна стратегія була розроблена відповідно до стратегічних цілей компанії ProZorro агентством plusone після конкурсу серед найпотужніших рекламних та комунікаційних агентств України.
Відповідно до нової стратегії, ProZorro, зокрема, планує стати головною платформою для спілкування та обміну досвідом державних закупівельників та постачальників.
Першим кроком на цьому шляху стане онлайн-конференція Prozorro “Ефективні закупівлі”, яка відбудеться 5 серпня.
За матеріалами з сайту Dozorro
✔️Закупівлі в нових умовах ✔️Дистанційна робота тендерного комітету та уповноваженої особи ✔️Моніторинг ✔️Оскарження
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
