Prozorro оновили логотип та змінили комунікаційну стратегію

Електронна система публічних закупівель ProZorro оновила комунікаційну стратегію та представила оновлені логотип та айдентику бренду.

Закупівлі в умовах кризи. Дистанційне навчання

Prozorro оновили логотип та змінили комунікаційну стратегію

Новий логотип відходить від жорстких ліній та темних кольорів, стає більш легким, світлим, округлим.

Оновлена комунікаційна стратегія була розроблена відповідно до стратегічних цілей компанії ProZorro агентством plusone після конкурсу серед найпотужніших рекламних та комунікаційних агентств України.

Відповідно до нової стратегії, ProZorro, зокрема, планує стати головною платформою для спілкування та обміну досвідом державних закупівельників та постачальників.

Першим кроком на цьому шляху стане онлайн-конференція Prozorro “Ефективні закупівлі”, яка відбудеться 5 серпня.

За матеріалами з сайту Dozorro

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

вебінар індексація зарплати

Статті за темою

Усі статті за темою

Планування закупівлі електричної енергії в бюджетних установах

Закон про ринок електроенергії закладає правові передумови щодо закупівлі замовниками електричної енергії на конкурентних засадах. Про роботу замовника та планування закупівлі електроенергії – у даному огляді.
39690

Чи можливі централізовані закупівлі за рішенням територіальної громади

Придбання територіальними громадами різноманітних товарів, робіт і послуг потребує дотримання встановлених державою правових та економічних норм. Експерт допоможе в них розібратися.
2456

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді