Як виправити неправильний запис в паперовій трудовій книжці
Запитання
Як виправити неправильний або невірний запис в паперовій трудовій книжці?
Відповідь
Сканкопії трудової книжки – як передавати ПФУ
Облік трудової діяльності працівника здійснюється в електронній формі в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. На вимогу працівника, який вперше приймається на роботу, трудова книжка оформляється роботодавцем в обов’язковому порядку не пізніше п’яти днів після прийняття на роботу.
Роботодавець на вимогу працівника зобов’язаний вносити до трудової книжки, що зберігається у працівника:
- записи про прийняття на роботу;
- переведення та звільнення;
- заохочення та нагороди за успіхи в роботі.
Порядок ведення трудових книжок визначається Кабінетом Міністрів України.
У разі виявлення неправильного або неточного запису про:
- відомості про роботу,
- переведення,
- про нагородження та заохочення тощо
виправлення виконується власником або уповноваженим ним органом, де було зроблено відповідний запис. Власник або уповноважений ним орган за новим місцем роботи зобов’язаний надати працівнику в цьому необхідну допомогу.
Якщо підприємство, яке зробило неправильний або неточний запис ліквідоване:
- відповідний запис робиться правонаступником і засвідчується печаткою,
- а в разі його відсутності – вищестоящою організацією, якій було підпорядковане підприємство,
- а в разі його відсутності – облархівом, держархівом м.Києва, держархівом м.Севастополя і держархівом при Раді Міністрів Криму (п. 2.8 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників).