Довідка про доходи – яку інформацію потрібно включити

918

Запитання

Довідка про доходи – яка інформація має включатися?

Відповідь

Детальний матеріал

Довідка про доходи: бланк, зразок

Переглянути

Платники податку зобов’язані пред’являти документи і відомості, пов’язані з виникненням доходу або права на отримання податкової знижки, обчисленням і сплатою податку, та підтверджувати необхідними документами достовірність відомостей, зазначених у податковій декларації з цього податку. Податкові агенти на вимогу платника податку зобов’язані подавати відомості про:

  • суму виплаченого на його користь доходу;
  • суму застосованих соціальних податкових пільг;
  • суму утриманого податку (п.п. «в» п. 176.2 ст. 176 ПКУ).

КЕКВ 2210 чи 3110: який вибрати після змін до Інструкції № 333

Затвердженої форми довідки про доходи не передбачено, тому довідка надається у довільній формі, в якій, крім загальної інформації про фізичну особу (П. І. Б, реєстраційний номер облікової картки, період роботи), зазначається обов’язково наступна інформація:

  • сума нарахованого оподатковуваного доходу (помісячно та загальною сумою);
  • розмір та сума податкової соціальної пільги;
  • сума нарахованого та утриманого податку на доходи фізичних осіб.

За інформацією ГУ ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м.Севастополі

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Доповідна записка: бланк та зразок

Як скласти доповідну записку? Які види доповідної записки та які є вимоги щодо її змісту? У статті — зразки доповідних записок від експерта для різних робочих ситуацій.
120964

Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету 2026

Складають паспорт бюджетної програми місцевого бюджету усі головні розпорядники за коштами місцевого бюджету. Розкажемо про особливості заповнення, внесення змін та термін затвердження
70361

Первинні документи: як скласти без помилок

Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
73397

Інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів: заповнення без помилок

На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
104870

Зарплатні документи: терміни зберігання та алгоритм знищення

Вже немає місця, куди класти зарплатні документи? То перевірте, можливо, деякі з них можна знищити. На допомогу прийде наш експерт. Він підкаже мінімальний термін зберігання документів згідно із законодавством
26690