Відповідь
Ні, нараховану амортизацію відображають у витратах за субрахунками 8014 «Амортизація», 8114 «Амортизація» без зазначення коду економічної класифікації видатків бюджету (далі — КЕКВ).
Оновлена інструкція до КЕКВ: що змінили
Це передбачено у Рекомендаціях зі співставлення субрахунків бухгалтерського обліку доходів та витрат з кодами бюджетної класифікації (лист Мінфіну від 30.12.2016 № 31-11420-06-5/37851; далі — Рекомендації).
Адже у Рекомендаціях навпроти субрахунків 8014 і 8114 жодного КЕКВ не зазначено. А їх Мінфін розробив саме для того, щоб правильно застосовувати норми запроваджених з 2017 року Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку в державному секторі (далі — НП(с)БОДС) 124 «Доходи», затвердженого наказом Мінфіну від 24.12.2010 № 1629, НП(с)БОДС 135 «Витрати», затвердженого наказом Мінфіну від 18.05.2012 № 568, та Плану рахунків.
Замовник хоче перерозподілити видатки у межах загального обсягу бюджетних призначень. Бюджетне законодавство не забороняє цього. Треба лише правильно все зробити
Мінфін регулярно оновлює інструкцію зі застосування КЕКВ. Це зумовлює проблеми в установах, адже вони планують видатки у кошторисах за старими КЕКВ, а проводити їх потрібно вже за новими. Актуальні коди економічної класифікації видатків бюджетних установ 2024 року та їх застосування – у цьому огляді.
Кошторис витрат на відрядження: ➤ для чого призначений ➤ вимоги до складання ➤ зразок кошторису ➤ чи може працівник порушити кошторис ➤
Кошторис – це головний плановий документ бюджетної установи. Без нього витрачання бюджетних коштів стає нецільовим. Тому складати кошторис бюджетної установи – важливий процес, за якого норми закону потрібно чітко дотримати, а всі витрати-доходи перерахувати.
Кошторис — основний документ бюджетної установи, згідно з яким її фінансують. У його складанні беруть участь і економісти, і бухгалтери установи. Допоможемо їм це зробити правильно.
Кабмін Постановою № 765 вніс зміни до Порядку № 590 — дозволив підприємствам, які постачають бюджетним установам товари, виконують роботи і надають послуги, відкривати небюджетні рахунки на їх ім’я в Казначействі. Бухгалтерську спільноту непокоїть запитання: чи зможуть тепер бюджетні установи своєчасно розраховуватися з постачальниками за товари, виконані роботи і надані послуги, якщо підприємства відкриють у Казначействі небюджетні рахунки?