Відповідь
До 2017 року папір офсетний бюджетні установи обліковували на субрахунку 234 «Господарські матеріали і канцелярське приладдя». Нині матеріальні цінності, облік яких до 2017 року бюджетні установи вели на субрахунку 234, обліковують залежно від їх призначення на трьох субрахунках:
- 1812 «Малоцінні та швидкозношувані предмети»;
- 1512 «Медикаменти і перев’язувальні засоби»;
- 1513 «Будівельні матеріали».
Це визначено в Порядку застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі, затвердженому наказом Мінфіну від 29.12.2015 № 1219. Про це йдеться і в «Методичних рекомендаціях зі співставлення субрахунків бухгалтерського обліку та перенесення залишків», затверджених наказом Мінфіну від 21.12.2016 № 1127.
Отже, нині папір офсетний бюджетні установи обліковують на субрахунку 1812 «Малоцінні та швидкозношувані предмети».
Вести облік запасів у бюджетному підприємстві простіше, коли маєш підказки від експертів. Розгляньмо, які є групи обліку запасів, які використовувати субрахунки та КЕКВ, як документально оформити облік запасів. А на прикладах покажемо, як відобразити в обліку запаси
У огляді про те, що таке витрати майбутніх періодів та все про їхній бухгалтерський облік, зокрема облік передплати за оренду, періодичні видання, ліцензію за використання програмного забезпечення
Примітки до річної фінансової звітності — завершальний звіт. Для бюджетних установ — це форма 5-дс, яку наприкінці 2025 року вирішили оновити. У консультації підготували для вас актуальний бланк форми 5-дс та повну інструкцію зі складання приміток до річної фінансової звітності бюджетної установи. Підкажемо, де можуть ховатися помилки під час заповнення приміток до фінансової звітності.
Щоб зняти майно з балансу, треба скласти техніко-економічне обґрунтування. У статті розглянемо на прикладі, як скласти технікоекономічне обґрунтування необхідності списання державного майна.
Відображайте видатки за КЕКВ 2700 правильно із порадами у статті. Розповідаємо, хто і за яких умов може його застосовувати.