Відповідь
До 2017 року папір офсетний бюджетні установи обліковували на субрахунку 234 «Господарські матеріали і канцелярське приладдя». Нині матеріальні цінності, облік яких до 2017 року бюджетні установи вели на субрахунку 234, обліковують залежно від їх призначення на трьох субрахунках:
- 1812 «Малоцінні та швидкозношувані предмети»;
- 1512 «Медикаменти і перев’язувальні засоби»;
- 1513 «Будівельні матеріали».
Це визначено в Порядку застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі, затвердженому наказом Мінфіну від 29.12.2015 № 1219. Про це йдеться і в «Методичних рекомендаціях зі співставлення субрахунків бухгалтерського обліку та перенесення залишків», затверджених наказом Мінфіну від 21.12.2016 № 1127.
Отже, нині папір офсетний бюджетні установи обліковують на субрахунку 1812 «Малоцінні та швидкозношувані предмети».
Як і коли обчислювати знос основних засобів, які методи при цьому застосовувати, як задокументувати цю операцію у бюджетників – у цьому огляді
Нематеріальні активи – це ліцензії, патенти, винаходи, комп’ютерні програми, авторські права та інші об’єкти інтелектуальної власності й права на провадження діяльності. В обліку бюджетної установи вони можуть пройти і як матеріальні витрати, і як нематеріальні активи, і навіть у складі основних засобів. Від чого це залежить – у огляді про облік нематеріальних активів.
Вести облік запасів у бюджетному підприємстві простіше, коли маєш підказки від експертів. Розгляньмо, які є групи обліку запасів, які використовувати субрахунки та КЕКВ, як документально оформити облік запасів. А на прикладах покажемо, як відобразити в обліку запаси.
Завершальним фінансовим звітом є примітки до фінансової звітності. Для бюджетних установ – це форма 5-дс. У консультації надамо бланк форми 5-дс та повну інструкцію зі складання приміток до річної фінансової звітності бюджетної установи. Підкажемо також на що звернути особливу увагу під час заповнення приміток до фінансової звітності.
Для бухгалтера підготовка до фінзвітності без перебільшення — гаряча пора, чергова нагода перевірити, чи правильно він вів бухоблік. На допомогу – всі бланки