Відповідь
До 2017 року папір офсетний бюджетні установи обліковували на субрахунку 234 «Господарські матеріали і канцелярське приладдя». Нині матеріальні цінності, облік яких до 2017 року бюджетні установи вели на субрахунку 234, обліковують залежно від їх призначення на трьох субрахунках:
- 1812 «Малоцінні та швидкозношувані предмети»;
- 1512 «Медикаменти і перев’язувальні засоби»;
- 1513 «Будівельні матеріали».
Це визначено в Порядку застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі, затвердженому наказом Мінфіну від 29.12.2015 № 1219. Про це йдеться і в «Методичних рекомендаціях зі співставлення субрахунків бухгалтерського обліку та перенесення залишків», затверджених наказом Мінфіну від 21.12.2016 № 1127.
Отже, нині папір офсетний бюджетні установи обліковують на субрахунку 1812 «Малоцінні та швидкозношувані предмети».
Виправлення помилок поточного періоду — завдання для бухгалтера, який також виправляє помилки у бухобліку та фінзвітності. Розглянемо способи та приклади виправлення помилок у фінзвітності
Положення про бухгалтерську службу в 2025 році зазнало змін. У статті — актуальний бланк і пояснення від експерта про завдання, функціональні обов’язки та повноваження бухгалтерської служби бюджетної установи.
План рахунків — це основний інструмент системи бухгалтерського обліку, який практично забезпечує її реалізацію та дає змогу формувати достовірну та прозору звітність. Тож розглянемо план рахунків бухгалтерського обліку, а також останні зміни, які відбулися у ньому
Як МОЗ рекомендує ЗОЗ вести бухгалтерський облік медикаментів та медичних виробів — у публікації розглянемо загальні положення, що стосуються як медзакладів, що є бюджетними установами, так і реорганізованих медзакладів-КНП
Бухгалтер має пам’ятати головне правило експлуатації автомобілів — обов’язковий облік та списання шин в бюджетних установах. Як обліковувати шини, коли їх списувати та які документи для цього необхідні, як ревізори виявляють їх понаднормове списання — дізнаєтеся із публікації