На якому субрахунку слід обліковувати папір офсетний?

4237

Запитання

На якому субрахунку слід обліковувати папір офсетний?

Відповідь

До 2017 року папір офсетний бюджетні установи обліковували на субрахунку 234 «Господарські матеріали і канцелярське приладдя». Нині матеріальні цінності, облік яких до 2017 року бюджетні установи вели на субрахунку 234, обліковують залежно від їх призначення на трьох субрахунках:

  • 1812 «Малоцінні та швидкозношувані предмети»;
  • 1512 «Медикаменти і перев’язувальні засоби»;
  • 1513 «Будівельні матеріали».

Це визначено в Порядку застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі, затвердженому наказом Мінфіну від 29.12.2015 № 1219. Про це йдеться і в «Методичних рекомендаціях зі співставлення субрахунків бухгалтерського обліку та перенесення залишків», затверджених наказом Мінфіну від 21.12.2016 № 1127.

Отже, нині папір офсетний бюджетні установи обліковують на субрахунку 1812 «Малоцінні та швидкозношувані предмети».

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Облік запасів: субрахунки, документація, проведення

Вести облік запасів у бюджетному підприємстві простіше, коли маєш підказки від експертів. Розгляньмо, які є групи обліку запасів, які використовувати субрахунки та КЕКВ, як документально оформити облік запасів. А на прикладах покажемо, як відобразити в обліку запаси
170944

Витрати майбутніх періодів: як облікувати

У огляді про те, що таке витрати майбутніх періодів та все про їхній бухгалтерський облік, зокрема облік передплати за оренду, періодичні видання, ліцензію за використання програмного забезпечення
44815

Примітки до фінансової звітності — Форма № 5-дс: заповнюємо з експертом

Примітки до річної фінансової звітності — завершальний звіт. Для бюджетних установ — це форма 5-дс, яку наприкінці 2025 року вирішили оновити. У консультації підготували для вас актуальний бланк форми 5-дс та повну інструкцію зі складання приміток до річної фінансової звітності бюджетної установи. Підкажемо, де можуть ховатися помилки під час заповнення приміток до фінансової звітності.
83463

Технікоекономічне обґрунтування необхідності списання майна: зразок заповнення

Щоб зняти майно з балансу, треба скласти техніко-економічне обґрунтування. У статті розглянемо на прикладі, як скласти технікоекономічне обґрунтування необхідності списання державного майна.
230