Зміни до кошторису: як оформити довідку
Запитання
Бухгалтер проаналізував проведені протягом бюджетного року видатки установи і хоче внести зміни до кошторису. Як правильно оформити довідку про зміни до кошторису?
Відповідь
Бухгалтер проаналізував проведені протягом бюджетного року видатки установи і хоче внести зміни до кошторису. Як правильно оформити довідку про зміни до кошторису?
Кожну форму документів, які використовуєте в бюджетному процесі, потрібно заповнювати за певними правилами. Не є винятком і довідка про зміни до кошторису. Тож коли бюджетні установи готують довідку про зміни до кошторису, мають заповнювати:
- поле «Код економічної класифікації видатків бюджету/код класифікації кредитування бюджету» — обов’язково. За цим кодом, як правило, фінансують установу згідно з кошторисом та помісячним планом використання бюджетних коштів;
- довідку — за повною економічною класифікацією видатків бюджету;
- показники таблиці — лише за тими кодами класифікації, за якими вносите зміни. Тобто якщо зміни вносите до статті видатків «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар», то, відповідно, треба внести зміни до статей вищого рівня — «Використання товарів і послуг» та «Поточні видатки».
Пам’ятайте: керівник та головний бухгалтер установи має засвідчити довідку своїми підписами. А затверджувати її треба у порядку, який встановлений для затвердження кошторисів.
Довідки про зміни кошторису розпорядник має подати відповідному органу Казначейства на паперових та електронних носіях протягом наступного робочого дня після того як затвердить їх, але не пізніше останнього робочого дня поточного місяця.
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.