Чи потрібна печатка банку на роздрукованій платіжці в е-формі

909

Запитання

Чи потрібно засвідчувати печаткою банку роздруковану платіжку в е-формі?

Відповідь

Детальний матеріал

Як заповнювати платіжку на сплату податків та зборів з 1 квітня

Переглянути

Чи потрібно засвідчувати печаткою банку роздруковану платіжку в е-формі

Калькулятор штрафів

Чи потрібно завіряти печаткою банку роздруковану платіжну інструкцію, сформовану в електронній формі, або надавати інші розрахункові документи з метою підтвердження понесених платником податку сум витрат при реалізації ним права на податкову знижку, якщо сплату здійснено дистанційно через банківські сервіси Приват 24, Ощад 24/7 та інші?

Відповідно до Податкового кодексу України податкова знижка для фізичних осіб, які не є суб’єктами господарювання, – документально підтверджена сума (вартість) витрат платника податку – резидента у зв’язку з придбанням товарів (робіт, послуг) протягом звітного року, на яку дозволяється зменшеннязагального річного оподатковуваного доходу у вигляді заробітної плати та/або у вигляді дивідендів.

До податкової знижки включаються фактично здійснені протягом звітного податкового року платником податку витрати, підтверджені відповідними платіжними та розрахунковими документами, зокрема:

  • квитанціями;
  • фіскальними або товарними чеками;
  • прибутковими касовими ордерами, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і особу, яка звертається за податковою знижкою (їх покупця (отримувача);
  • копіями договорів за їх наявності в яких обов’язково повинно бути відображено вартість таких товарів (робіт, послуг) і строк оплати за такі товари (роботи, послуги).

Копії зазначених документів (крім електронних розрахункових документів) надаються разом з річною податковою декларацією про майновий стан і доходи, а оригінали цих документів не надсилаються контролюючому органу, але підлягають зберіганню платником податку протягом строку давності, встановленого ПКУ.

У разі якщо відповідні витрати підтверджені електронним розрахунковим документом, платник податків зазначає в податковій декларації лише реквізити електронного розрахункового документа.

Для документального підтвердження витрат, що включаються до податкової знижки, контролюючий орган не має права вимагати від платника податку надання інформації, документів та/або їх копій, які містяться в автоматизованих інформаційних і довідкових системах, реєстрах, банках (базах) даних органів державної влади, інформація з яких отримується безоплатно.

За інструкцією про безготівкові розрахунки в національній валюті користувачів платіжних послуг :

  • ініціатор (платник) має право оформити платіжну інструкцію в електронній або паперовій формі. Форма, порядок надання платіжної інструкції, засоби дистанційної комунікації для ініціювання платіжних операцій визначаються умовами договору між користувачем і надавачем платіжної послуги;
  • ініціатор (платник) заповнює реквізити платіжної інструкції державною мовою з урахуванням вимог, зазначених в указівках щодо заповнення реквізитів платіжної інструкції, оформленої в паперовій або електронній формі (додаток), та вимог розділів II – IV, VI Інструкції № 163;
  • платіжна інструкція, оформлена платником, повинна містити такі обов’язкові реквізити:
    • дату складання і номер;
    • унікальний ідентифікатор платника або найменування/прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності);
    • код платника та номер його рахунку;
    • найменування надавача платіжних послуг платника;
    • суму цифрами та словами;
    • призначення платежу;
    • підпис(и) платника;
    • унікальний ідентифікатор отримувача або найменування/прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності);
    • код отримувача та номер його рахунку;
    • найменування надавача платіжних послуг отримувача. 
  • платник заповнює реквізит «Призначення платежу» платіжної інструкції так, щоб надавати отримувачу коштів повну інформацію про платіж та документи, на підставі яких здійснюється платіжна операція. Повноту інформації визначає платник з урахуванням вимог законодавства України (п. 41 розд. ІІ Інструкції № 163).

Враховуючи викладене, якщо сплату здійснено через банківські сервіси Приват 24/7, Ощад 24 та інші, то роздрукована платіжна інструкція, яка містить обов’язкові реквізити електронного розрахункового документа, визначені Інструкцією № 163, – є підтвердним документом понесених платником податку витрат при реалізації ним права на податкову знижку, та печаткою банку вона не завіряється.

передплата журнал для бухгалтерів

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Акт списання основних засобів – бланк та зразок

Якщо основний засіб вибуває з установи через його ліквідацію або часткову ліквідацію, таке вибуття оформляють актом. Акт списання буває чотирьох видів. Наразі поговоримо про акт списання основних засобів.
123494

Акт списання матеріалів: бланк

Акт на списання матеріалів за рішенням Мінфіну було змінено на акт списання запасів. Але, як і раніше, акт — це підстава відносити вартість використаних матеріалів до витрат. Розглянемо, як його складати.
307082

Посадова інструкція бухгалтера бюджетної установи – зразок

Прийняли на роботу нового бухгалтера? Ознайомте його з посадовими обов’язками, правами та відповідальністю. Для цього скачайте актуальний зразок посадової інструкції бухгалтера бюджетної установи.
70144