Протокол інвентаризаційної комісії — бланк та зразок

UA RU
Стаття-подарунок від журналу «Головбух Бюджет»
Автор
група експертів з бюджетного обліку об'єднаної редакції Експертус Головбух
Результати інвентаризації комісія, створена в установі, оформлює відповідно до законодавства у протокол. Якщо члени інвентаризаційної комісії новачки у цій справі, краще скласти протокол за експертним зразком

Коли інвентаризація завершилася, потрібно підбити підсумки і вирішити, що робити з виявленими розбіжностями. Для цього і слугує протокол інвентаризаційної комісії.

Проєкт кошторису бюджетної установи: готові бланки з формулами

Кожен бувалий знає — якщо інвентаризація підтвердила, що фактичні активи і зобов’язання різняться від даних бухобліку, це потрібно занести в протокол інвентаризації. У ньому обов’язково вказують причини виникнення:

  • нестач;
  • втрат;
  • лишків.

Також у протокол інвентаризації вписують пропозиції членів комісії, як врегулювати такі розбіжності.

Протокол інвентаризаційної комісії може містити й іншу інформацію, яка допоможе головбуху та керівнику установи ухвалити правильне рішення про визнання й оцінку активів і зобов’язань. А воно — ой як потрібне. Бо інакше фінзвітність не вдасться скласти правильно.

Якщо ви сумніваєтеся, як правильно скласти протокол інвентаризаційної комісії — скористайтеся нашим зразком.

Протокол засідання інвентаризаційної комісії — ЗРАЗОК

Зразок заповнення протоколу інвентаризаційної комісії

СКАЧАТИ ЗРАЗОК ⏩

Протокол засідання інвентаризаційної комісії — БЛАНК

Бланк протоколу інвентаризаційної комісії

СКАЧАТИ ▶️


зміст

Статичний блок для статей

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді