Коли інвентаризація завершилася, потрібно підбити підсумки і вирішити, що робити з виявленими розбіжностями. Для цього і слугує протокол інвентаризаційної комісії.
Кожен бувалий знає – якщо інвентаризація підтвердила, що фактичні активи і зобов’язання різняться від даних бухобліку, це потрібно занести в протокол інвентаризації. У ньому обов’язково вказують причини виникнення:
- нестач;
- втрат;
- лишків.
Також у протокол інвентаризації вписують пропозиції членів комісії, як врегулювати такі розбіжності.
Протокол інвентаризаційної комісії може містити й іншу інформацію, яка допоможе головбуху та керівнику установи ухвалити правильне рішення про визнання й оцінку активів і зобов’язань. А воно – ой як потрібне. Бо інакше фінзвітність не вдасться скласти правильно.
Якщо ви сумніваєтеся, як правильно скласти протокол інвентаризаційної комісії – скористайтеся нашим зразком.