Зміни у порядку розміщення інформації про закупівлі

Автор
головний спеціаліст відділу політики публічних закупівель департаменту регулювання публічних закупівель Мінекономіки
Мінекономіки внесло зміни до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі. Тож документ став сучаснішим, а ще — розв’язує робочі проблеми, що виникали під час завантаження інформації до ЕСЗ.
Зміст статті:

Відомості, документи, звернення, скарги, повідомлення — все це користувачі розміщують в електронній системі закупівель (ЕСЗ) за певним порядком. Встановлює його Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі, затверджений наказом Мінекономрозвитку від 18.03.2016 № 477 (далі — Порядок № 477).

Із 20 вересня Порядок № 477 став сучаснішим — набрали чинності зміни, внесені до нього наказом Мінекономрозвитку від 08.08.2019 № 1341 (далі — Наказ № 1341).

Проаналізуємо, що з’явилося нового і навіщо.

Нові поняття

У пункті 2 Порядку з’явилися нові терміни:

  • автоматизоване робоче місце органів державного фінансового контролю;
  • автоматизоване робоче місце централізованої закупівельної організації.

Відтак Порядок № 477 приведений у відповідність із законодавством. Нагадаємо чому.

Наприкінці минулого року в ЕСЗ запрацював електронний кабінет Держаудитслужби. На виконання статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922) він дає можливість, зокрема:

Тепер у Порядку № 477 закріплене й визначення електронного кабінету аудиторів.

Аналогічну мету має поява у Порядку № 477 визначення електронного кабінету централізованої закупівельної організації (ЦЗО). Її діяльність та функції передбачають Закон № 922 та постанова КМУ «Про особливості створення та діяльності централізованих закупівельних організацій» від 27.12.2018 № 1216. А обмін інформацією між замовником та ЦЗО має відбуватися в електронній системі.



Стаття підготовлена за матеріалами журналу "Головбух: Бюджет"

Статичний блок для статей

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді