Зміни у порядку розміщення інформації про закупівлі
Відомості, документи, звернення, скарги, повідомлення — все це користувачі розміщують в електронній системі закупівель (ЕСЗ) за певним порядком. Встановлює його Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі, затверджений наказом Мінекономрозвитку від 18.03.2016 № 477 (далі — Порядок № 477).
Із 20 вересня Порядок № 477 став сучаснішим — набрали чинності зміни, внесені до нього наказом Мінекономрозвитку від 08.08.2019 № 1341 (далі — Наказ № 1341).
Проаналізуємо, що з’явилося нового і навіщо.
Нові поняття
У пункті 2 Порядку з’явилися нові терміни:
- автоматизоване робоче місце органів державного фінансового контролю;
- автоматизоване робоче місце централізованої закупівельної організації.
Відтак Порядок № 477 приведений у відповідність із законодавством. Нагадаємо чому.
Наприкінці минулого року в ЕСЗ запрацював електронний кабінет Держаудитслужби. На виконання статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922) він дає можливість, зокрема:
- аудиторам і замовникам комунікувати під час моніторингу публічних закупівель — одержувати і передавати інформацію про процедуру закупівлі;
- аудиторам користуватися системою автоматичних індикаторів ризиків та сервісами з автоматичним обміном інформацією.
Тепер у Порядку № 477 закріплене й визначення електронного кабінету аудиторів.
Аналогічну мету має поява у Порядку № 477 визначення електронного кабінету централізованої закупівельної організації (ЦЗО). Її діяльність та функції передбачають Закон № 922 та постанова КМУ «Про особливості створення та діяльності централізованих закупівельних організацій» від 27.12.2018 № 1216. А обмін інформацією між замовником та ЦЗО має відбуватися в електронній системі.
Стаття підготовлена за матеріалами журналу "Головбух: Бюджет"