Терміново треба внести зміни до Реєстраційної картки - Казначейство

Стаття-подарунок від журналу «Головбух Бюджет»
Автор
бухгалтер-консультант, Київ
Зміни до реєстраційної картки розпорядника бюджетних коштів та одержувача бюджетних коштів требі внести терміново. Чому та як це правильно зробити — у публікації.

Порядок реєстрації розпорядників та одержувачів бюджетних коштів нещодавно зазнав змін. Разом з ним Мінфін оновив і форму Реєстраційної картки.

Усі нововведення запровадив наказ Мінфіну від 25.06.2020 № 329, положення якого передбачили зміни до Порядку № 1691.

Що ж змінилося, чому розпорядники і одержувачі бюджетних коштів тепер повинні оновити реєстраційні документи в органі Казначейства та як це зробити — розглянемо детально. Прощавай, Господарський кодексе! Як зміняться правила гри?

Які нововведення

Відомості про усіх розпорядників та одержувачів бюджетних коштів органи Казначейства вносять до Єдиного реєстру розпорядників/одержувачів бюджетних коштів (далі — Єдиний реєстр). Підставою для цього є Реєстраційна картка, яку до органу Казначейства подав розпорядник та одержувач бюджетних коштів. Зміни у формі Реєстраційної картки

Коли вносити реєстраційні зміни

Розпорядник/одержувач має вчасно оновлювати відомості у Реєстраційній картці. Так, розпорядник/одержувач зобов’язаний оновити реєстраційні відомості у разі ...

Статичний блок для статей

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді