Нові типові форми первинних документів для обліку господарських операцій із запасами діють з початку 2023 року. Тож установи мають їх використовувати, а за галузевої потреби розробити та затвердити додаткові самостійно. Як визначити реквізити та форму, читайте у статті.
Кожен бухгалтер хоче мати ідеальну облікову політику. Що таке облікова політика, які вона має складові, як погоджувати та змінювати її – підкаже експерт.
Експерт надає рекомендації, як списати автомобіль в бюджетній установі та які обов’язки комісії зі списання
Що важливо знати про амортизацію основних засобів? Все про ключові методи, строки нарахування, правила обчислення та особливості ведення бухгалтерського обліку амортизації – далі у статті
Звіряти стан розрахунків з дебіторами – обов’язок установи. Та як зафіксувати результати звірки правильно? Пропонуємо готовий Акт звірки розрахунків – зразок.
У консультації враховані роз’яснення Казначейства щодо обрання КЕКВ до тих чи інших ситуацій, за якими можливі кілька варіантів.
Які обмеження вартості щодо придбання та оплати мобільних товарів та послуг у бюджетній установи встановлює закон – читайте експерте пояснення.
Експерт підскаже за яких особливих умов бюджетні установи можуть оплачувати товари чи послуги до того, як їх отримали.
Бухгалтер має знати, який первинний документ за обліку безспірного списання, як упорядкувати зареєстровані зобов’язання та за яким алгоритмом списувати кошти.
Експерт підкаже, що змінилося в обліку безплатної передачі основних засобів та надасть готові проведення для операцій з ОЗ, які передані за реорганізації.
За загальним правилом, фізичні особи сплачують податки через установи банків або відділення операторів поштового зв’язку. Однак для жителів сіл та селищ Податковий кодекс (ПК) надає право сплачувати податки і збори через каси сільських або селищних рад за квитанцією про прийняття податків і зборів (абз. 2 п. 57.5 ст. 57 ПК). Тож сільська чи селищна рада не може відмовити жителю у сплаті податків через касу, а може тільки рекомендувати сплатити їх через банк або відділення пошти.
Як провести документування та облік обміну комунальним майном в новоутворених громадах.
Де взяти достовірні відомості про об’єкти комунальної власності, що перейшли в управління під час реорганізації місцевих рад, та як провести інвентаризацію об’єктів комунальної власності в ОМС.
Проведення для передачі та приймання активів — у Таблиці.
Бухгалтер має знати, що потрібно оприбутковувати після списання автомобіля та якими проведеннями відобразити надходження запчастин та металобрухту