Зразки бухдовідки для виправлення помилки в бухобліку
Для бюджетних установ форму та правила, за якими бухгалтер складає бухгалтерську довідку, затверджує Наказ № 755. Бухгалтерську довідку складайте, щоб видалити неправильний запис та зазначити правильну суму і кореспонденцію субрахунків у регістрах бухгалтерського обліку і в книзі «Журнал-головна».
Коли складати бухдовідку
Скласти бухгалтерську довідку потрібно в місяці, в якому виявили помилку.
Бухгалтерську довідку складайте, коли виправляєте помилки в облікових регістрах за минулий звітний період способом сторно. Такий порядок дій регламентує Порядок, затверджений Наказом № 755.
Чи складати бухдовідку, якщо помилка поточного року
Виявили помилку в нарахуванні амортизації
Помилково нарахована амортизація
Помилково віднесли на фінрезультат витрати
Кошти зараховано не на той реєстраційний рахунок
Помилково зарахували на реєстраційний рахунок
Помилково віднесли на фінрезультат доходи
Працюйте, відпочивайте й не забувайте, що поки ціни у відпустці – працюють знижки на передплату е-журналів «Головбух Бюджет» та «Головбух Праця та Зарплата».
Поспішайте – даруємо 2000 грн на передплату.