Купуєте електронні марки —застосовуйте КЕКВ 2210

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
головний редактор порталу «Бухгалтерія для бюджету та ОМС»
Казначейство роз’яснило відмінності від електронною та поштовою марками і наголосило, який КЕКВ застосовувати бюджетній установі при покупці електронних марок

Купуєте електронні марки —застосовуйте КЕКВ 2210

Мінзарплата, податкові ліміти та бюджетні обмеження в Держбюджеті 2026

Різниця між електронною маркою та поштовою маркою за Законом України «Про поштовий звʼязок» від 03.11.2022 № 2722-IX

Поштова марка — це державний знак, виготовлений у встановленому законодавством порядку, що містить зазначення його номінальної вартості та назви держави Україна, який є засобом оплати послуг поштового зв’язку з пересилання листів, поштових карток, що надаються призначеним оператором поштового зв’язку

Електронна марка — це знак поштової оплати, що у вигляді графічної інформації наноситься на листи, поштові картки, містить інформацію про поштове відправлення і підтверджує оплату послуг поштового зв’язку, які надає призначений оператор поштового зв’язку.

Електронна марка створюється програмно-апаратними засобами призначеного оператора поштового зв’язку, обліковується на його балансі та належить йому до моменту нанесення її графічного зображення на листи, поштові картки споживача послуг поштового зв’язку.

Коли купуєте канцелярське, креслярське, письмове приладдя, пакувальні матеріали, папір, картон, вітальні листівки, конверти, марки для відправки службової кореспонденції (зокрема електронні) застосовуйте КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» (п. 2.2.1.Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженої наказом Мінфіну від 12.03.2012 № 333).

Правила для паперових та електронних марок діють однакові, тому якщо бюджетна установа купує електронні марки — вона має застосовувати КЕКВ 2210.

Лист ДКСУ від 27.08.2025 15-12-12/18756

 

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Наказ про проведення інвентаризації: зразок від експерта

Наказ про проведення інвентаризації — документ, що встановлює порядок проведення установою щорічної інвентаризації напередодні складання нею річної звітності. Скачайте актуальний зразок наказу про проведення інвентаризації у 2025 році
184020

Первинні документи: як скласти без помилок

Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
73246

Інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів: заповнення без помилок

На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
104624

Нестача при інвентаризації: як діяти

Інвентаризаційна комісія не виявила активи, які бухгалтерська служба установи обліковує. Якими документами оформити нестачу при інвентаризації, як оцінити, облікувати та відшкодувати збитки?
36092

Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах

Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах забезпечується посадовою особою, яка здійснює керівництво установою та створює необхідні умови для її проведення. За несвоєчасне або неякісне проведення інвентаризації грошових коштів і матеріальних цінностей, документальне оформлення її результатів аудитори мають право накласти штраф
13147

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді