Внесено зміни до програми медичних гарантій

Внесено зміни до програми медичних гарантій

Уряд України ухвалив зміни до програми медичних гарантій, якими:

  1. дозволив аптечним закладам формувати звіти у паперовому варіанті, якщо неможливо зробити це через електронну систему. Й так само отримувати безперервне фінансування НСЗУ;
  2. спростив механізм проведення органами казначейства платежів, призначених для оплати медичних послуг закладами охорони здоров’я та аптечними закладами;
  3. дозволив виписувати паперові рецепти, якщо неможливо виписувати електронні;
  4. спростив формулу розрахунку фактичної вартості медпослуг, а також передбачив можливість оперативно оплачувати такі послуги їх надавачам;
  5. дозволив збільшення тарифу на медичні послуги з лікування та супроводу дорослих і дітей з гематологічними та онкогематологічними захворюваннями в амбулаторних та стаціонарних умовах;
  6. відтермінував дію пакета неонатального скринінгу до завершення воєнного стану.

За повідомленням МОЗ 

вебінар про перевірки ревізорів

Статті за темою

Усі статті за темою

Приклади відрахувань із заробітної плати

Перш ніж виплатити працівникові зарплату, бухгалтер повинен відрахувати із неї податки. А ще можуть бути й аліменти та інші обов’язкові платежі. Усе про відрахування із заробітної плати — у статті.
341542

Електронна декларація – хто подає

Подання декларації – обов’язок посадовців бюджетних установ.❗️Хто має право не подавати електронну декларацію під час воєнного стану та які штрафи передбачено — у нашій консультації.
90408

Електронна декларація – заповнення

Антикорупційне декларування з початком кожного нового року поновлюється, є ще повідомлення про суттєві зміни в майновому стані, тож публікуємо детальну інструкцію з заповнення декларції. Експерт пояснює, що і в якому розділі слід зазначати.
66137

Облік витрат за договорами надання послуг в ОМС

Надання й отримання послуг – це повсякденність будь-якої бюджетної установи. Не виняток і органи місцевого самоврядування (ОМС). Як обліковувати витрати на послуги, зокрема за цивільно-правовими договорами – у даному огляді.
3496

Документальне оформлення підсумованого обліку робочого часу

Досить поширені ситуації, коли з огляду на режим роботи та процеси в установі неможливо встановити звичайний 8-годинний робочий час. У цьому випадку на допомогу приходить підсумований облік робочого часу. Що це означає, де застосовується та як правильно здійснити документальне оформлення – читайте далі у статті.
13858

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді