Чи правомірна дистанційна робота під час простою

Держпраці роз’яснила, що під час простою працівники не виконують своїх обов’язків за трудовим договором, тому не можуть працювати дистанційно.

Чи правомірна дистанційна робота під час простою

Чи зараховувати до стажу держслужби період простою

Простій — це зупинення роботи, зумовлене відсутністю організаційних або технічних умов, необхідних для виконання роботи, невідворотною силою або іншими обставинами (ст. 34 КЗпП).

У разі простою працівників можна перевести за їх згодою, з урахуванням спеціальності та кваліфікації, на іншу роботу на тому самому підприємстві на весь час простою, або на інше підприємство в тій самій місцевості строком до одного місяця.

Під час простою працівник не виконує трудових обов’язків за трудовим договором.

Місце, де має перебувати працівник під час цілоденного простою, законодавство не встановлює, тому його визначає безпосередньо роботодавець наказом або розпорядженням.

Якщо роботодавець визначив, що під час простою працівники мають перебувати на робочому місці, то працівники перебувають на робочому місці відповідно до встановленого режиму роботи, однак не виконують своїх посадових обов’язків.

Якщо працівник продовжує виконувати свої трудові обов’язки, зокрема за межами адміністративної будівлі роботодавця, — це дистанційна або надомна робота, яка підлягає оплаті відповідно до встановлених умов оплати праці.

За матеріалами Держпраці у Полтавській області


Наші спільний опір, щоденна боротьба наших хлопців та дівчат на передовій і наша надважка робота в тилу приносить свої результати. Ворог знесилений, а ми втримуємо економіку України на гідному рівні, навіть у такі скрутні часи. Тому надаємо вам знижку в 40% для передплати фахових видань «Головбух: БЮДЖЕТ» та «Головбух: ПРАЦЯ та ЗАРПЛАТА» на рік. Замовляйте доступ онлайн в інтернет-магазині. Якщо потрібно обговорити передплату з вашим менеджером, телефонуйте: 0 800 21 12 20 (дзвінки безплатні). Миру нам. Тримаймо рівень!

передплата журнал для бухгалтерів

Статті за темою

Усі статті за темою

Бронювання працівників – зміни з 01.12.2024

15 листопада Уряд оновив критерії бронювання та критерії для отримання критичності. Бронювання працівників підприємств із 1 грудня здійснюватимуть через Дію. Моніторинг підприємств та організацій здійснюватимуть щомісяця на відповідність всім критеріям критичності. Детальніше про зміни — у статті.
14317

Матеріальна допомога на поховання в бюджетних установах

Матеріальна допомога на поховання в бюджетних установах не виплачується за кошти державного чи місцевого бюджету. Це забороняє підпункт «б» пункту 4 постанови КМУ від 30.08.2002 № 1298. А от допомогу на поховання як страхову виплату виплачує роботодавець за рахунок коштів, отриманих від ПФУ, за умови надання потрібних документів про смерть працівника чи члена його сім’ї.
9903

Гнучкий режим роботи

Гнучкий графік робочого часу може бути як тимчасовим, так і на постійній основі. Які особливості такого трудового розпорядку, як запровадити гнучкий режим роботи та вести облік робочого часу. Ці та інші пов’язані питання – у консультації.
13039

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді