КМУ зменшив граничну чисельність працівників Офісу фінансового контролю, в який реорганізують Держаудитслужбу шляхом перетворення. Відтак держслужбовців цього органу держфінконтролю скоротять:
- в апараті на 178 осіб — працюватиме 416 замість 594;
- в терорганах 812 осіб — працюватиме 1896 замість 2708.
Мінфін до лютого має розробити проект Положення про Офіс фінансового контролю та пропозиції щодо змін до відповідних актів законодавства.
Нагадаємо: Офіс фінансового контролю як інспекція реалізуватиме державну політику у сфері держфінконтролю. Він є правонаступником майна, прав та обов’язків Держаудитслужби.
Джерело: постанова КМУ «Про утворення Офісу фінансового контролю» від 11.12.2019 № 1025
Зустріньтеся з Василем Задворним, гендиректором ДП "Прозорро"
Почуйте з перших вуст,
- які зміни будуть в роботі ProZorro з огляду на новий Закон.
- яких технічних вдосконалень чекати у 2020 році
Мінекономіки роз’яснило (лист від 21.06.2023 № 33-11/282) особливості здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану.
Чи мають право аудитори вимагати, щоб замовник розірвав договір про закупівлю? Що робити в такій ситуації — покажемо на прикладах із судової практики.
Моніторинг закупівлі може початися внаслідок спрацювання ризик-індикаторів, які визначаються системою в автоматичному режимі на основі закладених алгоритмів. Індикатори ризиків допомагають Держаудитслужбі відібрати ті процедури закупівлі, у яких замовники припустилися порушення або ж потенційно можуть це зробити. Далі — такі процедури досліджують аудитори під час моніторингу закупівель та приймають остаточне рішення.
До вашої уваги приклади висновків аудиторів, коли тендерна документація не відповідає вимогам Закону; супровідні документи містять помилки; процедура закупівлі вибрана неправомірно. Аналізуйте і не повторюйте порушень
Який орган здійснює перевірки закупівель та як державні аудитори їх проводять - про це детальніше.