8 практичних порад, як скласти тендерну документацію
Ось список основних змін, що очікуються вже наступного тижня:
- Оновлений кабінет АМКУ
- Опрацювання скарг для АМКУ стане більш зручним і функціональним, доступні короткі резюме скарг
- Доступ в кабінет АМКУ реалізовано через кваліфікований електронний підпис - Онлайн оплати скарг
- Формування скарги на майданчику та розрахунок суми до сплати
- Оплата здійснюється карткою або за реквізитами (клієнт-банк, відділення тощо) - Умови подання скарг
- З’явилась можливість оскарження скасування тендеру
- Стандартизація причин скасування процедури
- Можливість оскаржувати окремі лоти, рішення буде тільки по оскаржуваним лотам
- Доступне оскарження навіть у випадках, коли в тендері немає переможця - Оновлений життєвий цикл скарг
- Замовник не зможе завершити процедуру, поки є активні скарги
- Заборона відкликати скаргу з боку учасника - Прозорий обмін інформацією між сторонами оскарження
- Антимонопольний комітет формує запит на уточнення інформації по скаргах в кабінеті АМКУ
- Пояснення та документи від замовника або скаржника подаються через майданчик
- Ця інформація відображається на порталі Prozorro - Конфіденційні документи в процедурах закупівель
- Розширено функціонал конфіденційних документів на всі конкурентні процедури
- Доступ до таких документів мають Замовник та уповноважені органи - Оновленні строки перебігу процедури та супровідних процесів
- Актуалізовані відповідно до вимог Закону «Про публічні закупівлі» і Цивільного кодексу України - Підвищення успішності торгів
- 24 години на виправлення помилок (постачальник може довантажити документи до пропозиції)
- При виявленні аномально низької ціни учасник і замовник попереджаються про такий ризик-індикатор. Учасник може довантажити обгрунтування
Вища школа Закупівельника — це ваше місце серед ТОП-закупівельників України