Останній звіт використання доходів має бути подано до закінчення звітного року, при цьому він має містити відмітку «Ліквідаційний».
Нові ознаки доходу

Звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації, що ліквідується, подається до контролюючого органу за місцем реєстрації у паперовому вигляді із самостійно проставленою відміткою «Ліквідаційний» (у верхній правій частині першого аркуша).
При цьому, неприбуткові організації можуть подати доповнення до Звіту, передбачене п. 46.4 ПКУ, з поясненням мотивів проставлення відмітки «Ліквідаційний», яке може бути складене в довільній формі.
УВАГА!!! Новий код доходу місцевого бюджету
Можливості подання такого звіту в електронній формі на даний момент немає.
Враховуючи те, що дата ліквідації може припадати на початок або середину податкового періоду, то неприбуткові організації можуть подати останній ліквідаційний Звіт до закінчення звітного року, але не пізніше строків встановлених п. 49.18 ПКУ.
У 2025 році подавайте форму №20-ОПП за новим бланком, який діє з 25 листопада 2024 року. У статті знайдете актуальний бланк, зразок заповнення, а також всю необхідну інформацію про заяву за формою 20-ОПП.
Як відобразити декретні виплати у місячному Податковому розрахунку сум доходу, ЄСВ, ПДФО та ВЗ, приклад розрахунку декретних та зразки заповнення Додатків Д1, Д5 і 4ДФ для декретних — у даній консультації
Детальний алгоритм заповнення оновленої електронної декларації – у статті. Розділ за розділом без помилок разом із порадами від експерта.
Подання електронної декларації – обов’язок держслужбовців, службовців органів місцевого самоврядування, а також інших осіб, які виконують державні, адміністративні, організаційно-розпорядчі функції в бюджетних установах. Про нову форму декларації, яка діє з 11.10.2024 року та штрафи за недостовірні відомості – у консультації експерта.
Підкажемо, як скласти розрахунок з рентної плати за спеціальне використання води, аби уникнути можливих помилок. Скачайте наш приклад заповнення декларації з рентної плати.