Останній звіт використання доходів має бути подано до закінчення звітного року, при цьому він має містити відмітку «Ліквідаційний».
Нові ознаки доходу
Звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації, що ліквідується, подається до контролюючого органу за місцем реєстрації у паперовому вигляді із самостійно проставленою відміткою «Ліквідаційний» (у верхній правій частині першого аркуша).
При цьому, неприбуткові організації можуть подати доповнення до Звіту, передбачене п. 46.4 ПКУ, з поясненням мотивів проставлення відмітки «Ліквідаційний», яке може бути складене в довільній формі.
УВАГА!!! Новий код доходу місцевого бюджету
Можливості подання такого звіту в електронній формі на даний момент немає.
Враховуючи те, що дата ліквідації може припадати на початок або середину податкового періоду, то неприбуткові організації можуть подати останній ліквідаційний Звіт до закінчення звітного року, але не пізніше строків встановлених п. 49.18 ПКУ.
У роботодавців може виникати чимало нетипових робочих ситуацій: неявка працівників на роботу, мобілізація, простій, відпустка «за свій рахунок» та призупинення дії трудових договорів. Як у таких випадках правильно заповнити зарплатну звітність.
Баланс 1 – це традиційний фінансовий звіт. Якими є загальні вимоги до складання звіту Баланс форма 1-дс , яку саме інформацію у 2024 році мають розкривати щодо своїх активів і пасивів бюджетні установи – підкаже експерт.
⚡️ Форма 1 ЗВР – це Звіт про використання книг обліку розрахункових операцій. Кому, коли і як її подавати?
З 11 жовтня 2024 року набула чинності оновлена форма електронної декларації. Оновлене й повідомлення про суттєві зміни в майновому стані, тож публікуємо детальну інструкцію з заповнення декларції. Експерт пояснює, що і в якому розділі слід зазначати.
❗️Подання електронної декларації – обов’язок посадовців бюджетних установ. Хто має право не подавати електронну декларацію під час воєнного стану, яка її форма з 11 жовтня 2024 року та які штрафи передбачено – у нашій консультації.