Останній звіт використання доходів має бути подано до закінчення звітного року, при цьому він має містити відмітку «Ліквідаційний».
Нові ознаки доходу

Звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації, що ліквідується, подається до контролюючого органу за місцем реєстрації у паперовому вигляді із самостійно проставленою відміткою «Ліквідаційний» (у верхній правій частині першого аркуша).
При цьому, неприбуткові організації можуть подати доповнення до Звіту, передбачене п. 46.4 ПКУ, з поясненням мотивів проставлення відмітки «Ліквідаційний», яке може бути складене в довільній формі.
УВАГА!!! Новий код доходу місцевого бюджету
Можливості подання такого звіту в електронній формі на даний момент немає.
Враховуючи те, що дата ліквідації може припадати на початок або середину податкового періоду, то неприбуткові організації можуть подати останній ліквідаційний Звіт до закінчення звітного року, але не пізніше строків встановлених п. 49.18 ПКУ.
Як створити та відправити повідомлення про виплату коштів в ПФУ — розповідаємо у статті. На прикладі покажемо, як подати повідомлення про виплату коштів застрахованим особам швидко і без помилок.
Коли справа доходить до подання звітності, у бухгалтера постають питання, адже є сумісники, декретниці, мобілізовані, нові працівники й ті, що звільнилися. Давайте розбиратися на прикладах, як розраховується середньооблікова кількість штатних працівників.
Які проведення використовувати, коли працівники подають авансові звіти на відрядження — продемонструємо на шести прикладах. А також розглянемо, як відобразити в бухгалтерському обліку ці операції за різних ситуацій.
Звіт про заборгованість за бюджетними коштами форма 7д та 7 м подається як місячний, квартальний та річний за кожним з фондів окремо. Експертне пояснення щодо заповнення допоможе здати звіт без помилок
Розрахунок коригування дає змогу внести зміни до вже зареєстрованої податкової накладної. У консультації знайдете бланк розрахунку коригування 2025 та зразки його заповнення.