Ліквідація неприбуткової організації: особливості складання останнього звіту

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Останній звіт використання доходів має бути подано до закінчення звітного року, при цьому він має містити відмітку «Ліквідаційний».

Нові ознаки доходу

Ліквідація неприбуткової організації: особливості складання останнього звіту

Звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації, що ліквідується, подається до контролюючого органу за місцем реєстрації у паперовому вигляді із самостійно проставленою відміткою «Ліквідаційний» (у верхній правій частині першого аркуша).

При цьому, неприбуткові організації можуть подати доповнення до Звіту, передбачене п. 46.4 ПКУ, з поясненням мотивів проставлення відмітки «Ліквідаційний», яке може бути складене в довільній формі.

УВАГА!!! Новий код доходу місцевого бюджету

Можливості подання такого звіту в електронній формі на даний момент немає.

Враховуючи те, що дата ліквідації може припадати на початок або середину податкового періоду, то неприбуткові організації можуть подати останній ліквідаційний Звіт до закінчення звітного року, але не пізніше строків встановлених п. 49.18 ПКУ.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Виправлення помилок поточного періоду

Виправлення помилок поточного періоду — завдання для бухгалтера, який також виправляє помилки у бухобліку та фінзвітності. Розглянемо способи та приклади виправлення помилок у фінзвітності
17078

Виправлення помилок у фінансовій звітності

Ніхто не застрахований від помилок. Тому навіть найдосвідченішому бухгалтеру доводиться їх виправляти. Про виправлення помилок у фінансовій звітності і поговоримо
54060

Форма 3-дс — звіт про рух грошових коштів без помилок

У складі фінансової звітності бюджетні установи, держоргани та ОМС звітують про надходження та витрати грошових коштів у процесі своєї операційної, інвестиційної та фінансової діяльності. Як заповнити Звіт про рух грошових коштів (форма № 3-дс) і уникнути помилок? Відповідаємо
94608

Електронна декларація: форма та терміни подання

Подання електронної декларації — обов’язок держслужбовців, службовців органів місцевого самоврядування, а також інших осіб, які виконують державні, адміністративні, організаційно-розпорядчі функції в бюджетних установах. Про нову форму декларації, яка діє з 11.10.2024 року та штрафи за недостовірні відомості — у консультації експерта
113590

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді