16 червня Верховна Рада прийняла закон щодо створення державного органу, що займатиметься питаннями інтелектуальної власності.
Організація роботи бухгалтерської служби

Прийнято відповідний Закон.
Він передбачає роботу Національного органу інтелектуальної власності України (НОІВ) як юридичної особи публічного права (державної організації), що належить до сфери управління Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства.
Функції НОІВ виконує державна організація, утворена центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері інтелектуальної власності, та визначена Кабінетом Міністрів України.
-40% на вартість навчання Експрес-курс для керівників та фахівців бухгалтерської служби
Законом визначаються повноваження органу та порядок його створення.
Згідно з перехідними положеннями, цей Закон набирає чинності через три місяці з дня його опублікування, крім пункту 7 цього розділу, який набирає чинності з дня, наступного за днем опублікування цього Закону.
За матеріалами з сайту ВРУ
Держорган НАЗК вимагає електронного декларування статків і подачі повідомлення про суттєві зміни в майновому стані, аби запобігти корупції. Хто зобов’язаний подавати це повідомлення, за яких умов і коли?
Особова картка державного службовця заповнюється виключно держслужбовцем після вступу на державну службу. Підкажемо, як її заповнити у 2025 році.
Детальний алгоритм заповнення оновленої електронної декларації – у статті. Розділ за розділом без помилок разом із порадами від експерта.
Чи проводиться зараз щорічна оцінка виконання посадовців ОМС? Чи заміняє атестація щорічну оцінку? Ці та інші пов’язані питання – в консультації
Держслужбовці та працівники держорганів, ОМС, бюджетних установ мають право працювати дистанційно за умови наявності організаційних і технічних можливостей для виконання посадових обов’язків. Розглянемо чим потрібно керуватись та що зробити для впровадження дистанційної роботи.