З 7 по 16 серпня у зв’язку з оновленням Єдиногодержавного реєстру не працюватиме низка сервісів.
Скачати зразок трудового договору на дистанційну роботу

А саме:
- Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (повне відключення);
- портал usr.minjust.gov.ua (повне відключення);
- обмін даними між ЄДР та органами державної влади (повне відключення);
- сервісна послуга у формі прикладного програмного інтерфейсу ЄДР (API) (повне відключення);
- сервісна послуга з обробки статистичних та/або аналітичних даних (повне відключення);
- «Он-лайн будинок юстиції» (у частині взаємодії з ЄДР);
- публікація відкритих даних з ЄДР. Після впровадження оновленого ЄДР у промислову експлуатацію декілька днів може не відбуватись вивантаження відомостей у формі відкритих даних.
Оновлення для ППЗ «Фіндокументи» (Payments)
Також, у зазначені дні робота інших реєстрів може бути нестабільною у зв’язку з великим навантаженням на IT-інфраструктуру ДП «НАІС».
За матеріалами з сайту НАІС
Звіт про фінансові результати, а саме – форма 2-дс, входить до фінансової звітності — квартальної та річної. На допомогу бухгалтеру експерт наводить бланк та роз’яснення його заповнення
Баланс 1 — це традиційний фінансовий звіт. Якими є загальні вимоги до складання звіту Баланс форма 1-дс, яку саме інформацію у 2025 році мають розкривати щодо своїх активів і пасивів бюджетні установи — підкаже експерт
Головний бухгалтер установи тимчасово відсутній, його посадові обов’язки має виконувати інша особа. За зразком у статті зможете швидко оформити заміну та врахуєте головні особливості
У огляді розповідаємо, як може змінитися зарплата в органах місцевого самоврядування у 2026 році, чи зміняться посадові оклади для посадових осіб та працівників органів місцевого самоврядування, надбавки, доплати, розрахунок матеріальної допомоги, які нормативні документи врегульовують нарахування зарплати в органах місцевого самоврядування
Акт на списання матеріалів за рішенням Мінфіну було змінено на акт списання запасів. Але, як і раніше, акт — це підстава відносити вартість використаних матеріалів до витрат. Розглянемо, як його складати.