Мін'юст зареєстрував проект щодо зміни процедури банкрутства

Метою і завданням проекту є усунення технічних неузгодженостей та недоліків, врегулювання суперечливих питань та узгодження деяких положень Кодексу між собою.

Календар бухгалтера на ВЕРЕСЕНЬ

Мін'юст зареєстрував проект щодо зміни процедури банкрутства

Зміни стосуються, зокрема:

  • уніфікації, усунення розбіжностей у термінології у всьому тексті Кодексу;
  • змін, пов’язаних із впровадженням автоматизованої системи «Банкрутство та неплатоспроможність»;
  • установлення чітких строків для погашення вимог кредиторів та усунення можливості зловживань з боку арбітражного керуючого;
  • регулювання питання поводження з майном банкрута після закриття провадження у справі про банкрутство.

За матеріалами Мін’юсту

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

вебінар про перевірки ревізорів

Статті за темою

Усі статті за темою

Приклади відрахувань із заробітної плати

Перш ніж виплатити працівникові зарплату, бухгалтер повинен відрахувати із неї податки. А ще можуть бути й аліменти та інші обов’язкові платежі. Усе про відрахування із заробітної плати — у статті.
341583

Електронна декларація – хто подає

Подання декларації – обов’язок посадовців бюджетних установ.❗️Хто має право не подавати електронну декларацію під час воєнного стану та які штрафи передбачено — у нашій консультації.
90415

Електронна декларація – заповнення

Антикорупційне декларування з початком кожного нового року поновлюється, є ще повідомлення про суттєві зміни в майновому стані, тож публікуємо детальну інструкцію з заповнення декларції. Експерт пояснює, що і в якому розділі слід зазначати.
66143

Облік витрат за договорами надання послуг в ОМС

Надання й отримання послуг – це повсякденність будь-якої бюджетної установи. Не виняток і органи місцевого самоврядування (ОМС). Як обліковувати витрати на послуги, зокрема за цивільно-правовими договорами – у даному огляді.
3499

Документальне оформлення підсумованого обліку робочого часу

Досить поширені ситуації, коли з огляду на режим роботи та процеси в установі неможливо встановити звичайний 8-годинний робочий час. У цьому випадку на допомогу приходить підсумований облік робочого часу. Що це означає, де застосовується та як правильно здійснити документальне оформлення – читайте далі у статті.
13869

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді