Скасування реєстрації ПРРО здійснюється шляхом виключення його з Реєструта закриття фіскального номера, який не підлягає використанню надалі.
Організація роботи бухгалтерської служби - спробувати БЕЗПЛАТНО

Реєстрація ПРРО скасовується на підставі Заяви за формою № 1-ПРРО (ідентифікатор форми J/F 1316602) з позначкою «Скасування реєстрації».
Подати Заяву можна через Е-кабінет або засобами телекомунікацій, або на підставі Повідомлення про виявлення несправностей ПРРО за формою № 2-ПРРО (ідентифікатор форми J1316701) з позначками «несправність» або «крадіжка пристрою чи компрометація ключа».
До подання Заяви про скасування суб’єкту господарювання слід передати всі копії створених ПРРО розрахункових документів з присвоєними їм у режимі офлайн фіскальними номерами до фіскального сервера, електронних фіскальних звітних чеків та повідомлень, передбачених Порядком № 317.
За матеріалами ДПСУ
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Як провести інвентаризацію каси? У статті підготували для вас алгоритм інвентаризації каси та зразок акта, з якими впораєтеся з цим процесом швидко і без помилок.
РРО/пРРО — це сфера, в якій час від часу відбуваються зміни. І вони постійні. Процедура реєстрації звичайних РРО спростилася за останні роки. Про реєстрацію РРО/пРРО — тема даного огляду
Касова книга слугує для узагальнення обліку готівкових операцій за день. Як правильно вести касову книгу у бюджетній установі? Чим відрізняється ведення касової книги в електронному вигляді? З’ясуємо разом
Попри активне використання безготівкових розрахунків, касові операції залишаються актуальними для бюджетних установ. Розглянемо, як вести касу в 2025 році: які форми застосовувати, як правильно оприбутковувати готівку, які документи оформлювати та які граничні суми встановлені для розрахунків готівкою.
Книги обліку розрахункових операцій (КОРО) ведуть установи при проведенні готівкових розрахункових операцій у визначених законодавством ситуаціях. Розглянемо коли їх бюджетній установі вести обов’язково, а коли можна обійтися й без них?