Рішенням Уряду створена Національна соціальна сервісна служба України.
Ваш безплатний доступ до курсів Вищої Школи Бухгалтерів

Створення та старт роботи Нацсоцслужби дозволить вже у найближчій перспективі зробити систему соціального захисту більш адресною та ефективною, забезпечити захист прав дітей та розвивати якісні сервіси для громадян, що потребують державної підтримки.
У 2021 році передбачається утворення територіальних органів Нацсоцслужби на регіональному та субрегіональному рівнях. Функціонування такої мережі дасть змогу встановити єдині стандарти соціальної підтримки і контролювати їх дотримання.
За матеріалами Урядового порталу
Кількість місць обмежена! Устигніть зареєструватися!
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Які обов’язки має сільський голова та за що він може отримати доплату? У статті розберемо повноваження, типові ситуації із суміщенням, порядок нарахування доплат і документального оформлення.
Держслужбовців можуть переводити з районних держадміністрацій до органів місцевого самоврядування. У статті розберемо порядок переведення, як оформити контракт, що писати в трудовій книжці та як діяти з рангом держслужбовця
Держорган НАЗК вимагає електронного декларування статків і подачі повідомлення про суттєві зміни в майновому стані, аби запобігти корупції. Хто зобов’язаний подавати це повідомлення, за яких умов і коли?
Особова картка державного службовця заповнюється виключно держслужбовцем після вступу на державну службу. Підкажемо, як її заповнити у 2025 році.
Детальний алгоритм заповнення оновленої електронної декларації – у статті. Розділ за розділом без помилок разом із порадами від експерта.