Мінфін розробив проект наказу щодо змін у складанні бюджетної звітності, звітності ФСС та пенсійного страхування.
Бюджетні новації — 2021

Зміни мають вступити в силу з 1 січня 2021 року, та торкнуться перш за все бюджетних установ, в яких було змінено підпорядкованість до бюджету, з якого вони фінансувалися.
Вони матимуть подавати річну звітність за попередньою підпорядкованістю через мережу Інтернет.
В разі неможливості подання електронної звітності, вона прийматиметься на паперових носіях, з перспективою переходу у електронний формат.
За матеріалами Мінфіну
Прожитковий мінімум зріс із 1 грудня, а разом із ним — соціальні виплати. Ми вже знаємо, які саме збільшилися, а які ні, і готові поділитися з вами
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Виправлення помилок поточного періоду — завдання для бухгалтера, який також виправляє помилки у бухобліку та фінзвітності. Розглянемо способи та приклади виправлення помилок у фінзвітності
Ніхто не застрахований від помилок. Тому навіть найдосвідченішому бухгалтеру доводиться їх виправляти. Про виправлення помилок у фінансовій звітності і поговоримо
У складі фінансової звітності бюджетні установи, держоргани та ОМС звітують про надходження та витрати грошових коштів у процесі своєї операційної, інвестиційної та фінансової діяльності. Як заповнити Звіт про рух грошових коштів (форма № 3-дс) і уникнути помилок? Відповідаємо
Подання електронної декларації — обов’язок держслужбовців, службовців органів місцевого самоврядування, а також інших осіб, які виконують державні, адміністративні, організаційно-розпорядчі функції в бюджетних установах. Про нову форму декларації, яка діє з 11.10.2024 року та штрафи за недостовірні відомості — у консультації експерта
Звіт про фінансові результати, а саме – форма 2-дс, входить до фінансової звітності — квартальної та річної. На допомогу бухгалтеру експерт наводить бланк та роз’яснення його заповнення