Зарплата за роботу у дні тимчасової непрацездатності. Позиція ревізорів
Іноді працівник, який перебуває на лікарняному, з поважних причин виходить на роботу. Бухгалтер замість того, аби виплатити лікарняні, нараховує йому зарплату. Перевіряльники на цей факт обов’язково відреагують — штрафів бухгалтеру не уникнути. Тож як має оплатити бухгалтер роботу працівника, який перебуває на лікарняному та на роботі одночасно? Відповідь — у статті.
Cередній заробіток для відпускних: алгоритм розрахунку на прикладах
Аби правильно нарахувати працівнику відпускні, необхідно розрахувати його середньоденний заробіток. Хоча законодавство встановило загальні правила такого розрахунку, утім для кожного працівника його визначають індивідуально. Дізнайтеся, як саме.
Централізована бухгалтерія — альтернативний шлях фінансової автономії закладів освіти
Упровадити фінансову автономію заклад освіти може різними шляхами. Один із них — укласти із централізованою бухгалтерією договір про ведення бухгалтерського обліку. Як саме автономізувати фінанси через централізовану бухгалтерію і при цьому розподілити повноваження між бухгалтерами — у порадах експерта.
Як організувати та облікувати реконструкцію пандуса
Керівник бюджетної установи зобов’язаний забезпечити безперешкодний вхід до будівлі осіб із фізичними обмеженнями. Трапляється, що пандуси збудовані, але з порушеннями будівельних норм ДБН. Вони мають круті ухили, неправильні кути, слизьке покриття. Керівник установи має потурбуватися, аби облаштували такі пандуси.
Райрада передала сільському клубу апаратуру. Як оприбуткувати?
На території сільради є сільський клуб, якому потрібна апаратура. Сільрада перерахувала районному бюджету, який утримує клуб, кошти у вигляді субвенції. Районна рада апаратуру купила та передала сільській раді. Як оприбуткувати апаратуру та які коди бюджетної класифікації застосувати — у статті.
Закупівля комп’ютерної техніки — про потребу, вимоги і порядок
Районна рада виділила управлінню освіти, молоді та спорту 300 000 грн для обладнання закладів освіти комп’ютерною технікою. За розпорядженням сума, що припадає на кожний окремий заклад, становить майже 80 тис. грн. Як бути управлінню? Розділити виділену суму за кожним закладом, аби вони закупили техніку за прямими договорами, або ж — об’єднати потребу усіх закладів освіти і провести відкриті торги?