Встановлення неповного робочого часу: як правильно оформити

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Для встановлення неповного робочого часу працівник може звернутися з письмовою заявою до роботодавця, зазначивши, в якому обсязі він бажає зменшити тривалість робочого часу (в днях чи годинах).

П'ять правил виплати зарплати на банківську картку ►►►

Встановлення неповного робочого часу: як правильно оформити

Роботодавець зі своєї ініціативи має право на встановлення неповного робочого часу працівникам за умови, що на підприємстві впроваджуються зміни в організації виробництва і праці, і з дотриманням процедури, передбаченої ч. 3 ст. 32 КЗпП.

Про зміну істотних умов праці працівник повинен бути повідомлений не пізніше ніж за два місяці.

Якщо зменшення кількості робочих годин відбулось вимушено (зокрема, у період карантину), то працівники мають право на отримання допомоги по частковому безробіттю у порядку, визначеному Законом України «Про зайнятість населення».

За матеріалами ДЦЗ

Встановлення неповного робочого часу: як правильно оформити
ТАРАС ШАРИЙ,керівник Об'єднаної бухгалтерської редакції МСFR Головбух, ACCA DipIFR (rus)
З 12 грудня набрали чинності нові правила розрахунку середнього заробітку. Першими дізнайтесь, як на практиці застосовувати зміни

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Норми робочого часу та виробничий календар 2025

Скачайте виробничий календар на 2025 рік, складений з урахуванням дії воєнного стану. У матеріалі — норми робочого часу для 5- та 6-денного робочого тижня, розрахунок робочих і вихідних днів.
14945

Гнучкий режим роботи

Гнучкий графік робочого часу може бути як тимчасовим, так і на постійній основі. Які особливості такого трудового розпорядку, як запровадити гнучкий режим роботи та вести облік робочого часу. Ці та інші пов’язані питання — у консультації
19139

Табель обліку робочого часу 2025 — бланк | зразок заповнення

Табель обліку робочого часу — це первинний документ, який містить перелік усіх працівників установи з відмітками про те, як вони відпрацювали робочий час протягом облікового періоду. Без цієї інформації заробітну плату працівникові не нарахуєш. То хто, коли і як складає табель?
186082

Документальне оформлення підсумованого обліку робочого часу

Досить поширені ситуації, коли з огляду на режим роботи та процеси в установі неможливо встановити звичайний 8-годинний робочий час. У цьому випадку на допомогу приходить підсумований облік робочого часу. Що це означає, де застосовується та як правильно здійснити документальне оформлення – читайте далі у статті.
21632

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді