Для встановлення неповного робочого часу працівник може звернутися з письмовою заявою до роботодавця, зазначивши, в якому обсязі він бажає зменшити тривалість робочого часу (в днях чи годинах).
П'ять правил виплати зарплати на банківську картку ►►►

Роботодавець зі своєї ініціативи має право на встановлення неповного робочого часу працівникам за умови, що на підприємстві впроваджуються зміни в організації виробництва і праці, і з дотриманням процедури, передбаченої ч. 3 ст. 32 КЗпП.
Про зміну істотних умов праці працівник повинен бути повідомлений не пізніше ніж за два місяці.
Якщо зменшення кількості робочих годин відбулось вимушено (зокрема, у період карантину), то працівники мають право на отримання допомоги по частковому безробіттю у порядку, визначеному Законом України «Про зайнятість населення».
За матеріалами ДЦЗ
ТАРАС ШАРИЙ,керівник Об'єднаної бухгалтерської редакції МСFR Головбух, ACCA DipIFR (rus) З 12 грудня набрали чинності нові правила розрахунку середнього заробітку. Першими дізнайтесь, як на практиці застосовувати зміни
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Скачайте виробничий календар на 2025 рік, складений з урахуванням дії воєнного стану. У матеріалі — норми робочого часу для 5- та 6-денного робочого тижня, розрахунок робочих і вихідних днів.
Гнучкий графік робочого часу може бути як тимчасовим, так і на постійній основі. Які особливості такого трудового розпорядку, як запровадити гнучкий режим роботи та вести облік робочого часу. Ці та інші пов’язані питання — у консультації
Що таке суміщення посад, особливості його оформлення, зразок наказу про суміщення посад — у консультації
Табель обліку робочого часу — це первинний документ, який містить перелік усіх працівників установи з відмітками про те, як вони відпрацювали робочий час протягом облікового періоду. Без цієї інформації заробітну плату працівникові не нарахуєш. То хто, коли і як складає табель?
Досить поширені ситуації, коли з огляду на режим роботи та процеси в установі неможливо встановити звичайний 8-годинний робочий час. У цьому випадку на допомогу приходить підсумований облік робочого часу. Що це означає, де застосовується та як правильно здійснити документальне оформлення – читайте далі у статті.