Як з 1 січня оформлювати лікарняні на порталі Пенсійного фонду

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

ПФУ нагадує про набуття чинності з 1 січня 2023 року оновленого Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування».

оформлення лікарняних з 1 січня

Шпаргалка бухгалтера на 2023 рік

З 1 січня 2023 року уповноваженим органом управління в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та від нещасного випадку буде Пенсійний фонд України.

З цієї дати для отримання фінансування страхувальник має подати заяву-розрахунок, яка містить інформацію про нараховані застрахованим особам суми страхових виплат за їх видами. Заява-розрахунок з 1 січня 2023 року подаватиметься в особистому електронному кабінеті страхувальника на Веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України. 

Формування та подача заяв-розрахунків доступна всім роботодавцям без залучення додаткового програмного забезпечення. 

В особистому кабінеті в пункті меню «Заяви-розрахунки» передбачена можливість формування (редагування) та відправка заяви-розрахунку до ПФУ, а також пошук та перегляд заяв-розрахунків за наступними критеріями:

  • період реєстрації лікарняних,
  • тип заяви-розрахунку (за електронними листками непрацездатності – e-лікарняними).

При формуванні заяви-розрахунку використовується інформація з електронного листка непрацездатності та Реєстру застрахованих осіб. 

За електронними та паперовими ллікарняними будуть складатися окремі заяви-розрахунки. 

Максимальна кількість листків непрацездатності в одній заяві-розрахунку – 200 штук.

До заяви-розрахунку можна додавати коментарі, пояснення, скановані копії документів.

Заяви-розрахунки за паперовими листками непрацездатності необхідно заповнювати в режимі ручного введення даних з прикріпленням сканованих копій паперових листків непрацездатності. 

Страхувальники, які з якихось причин не можуть користуватись електронним кабінетом на веб-порталі ПФУ, можуть скласти заяву-розрахунок в паперовій формі та подати її до будь-якого відділу обслуговування громадян (сервісного центру).

За матеріалами ПФУ

Списуємо майно бюджетної установи: 10 🔝рішень

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Повідомлення про виплату лікарняних 2025: зразок, строки, форма

Як створити та відправити повідомлення про виплату коштів в ПФУ — розповідаємо у статті. На прикладі покажемо, як подати повідомлення про виплату коштів застрахованим особам швидко і без помилок.
62073

Страховий стаж: як обчислити і коли враховувати

Дані про страховий стаж потрібні бухгалтеру в низці випадків — при нарахуванні лікарняних, декретних, пенсій та інших соціальних виплат. У консультації пояснюємо, як дізнатися свій страховий стаж та які періоди до нього включати
68813

Листок непрацездатності 2025: новації та алгоритм роботи

У статті розглянули порядок оформлення листка непрацездатності у 2025 році: хто має право на отримання, як правильно заповнити бланк, які дані необхідні для електронного та паперового варіантів. Скористайтеся актуальним бланком листка непрацездатності та зразком заповнення, щоб пришвидшити оплату лікарняних.
90243

Довідка ОК-7 для оплати лікарняного: що це, де взяти і коли потрібна

Довідка ОК-7 — це офіційне підтвердження страхового стажу працівника. Вона необхідна, зокрема, для оплати лікарняного. У статті пояснимо, як отримати довідку з Пенсійного фонду, що містить форма ОК-7, коли та для чого її використовують.
105054

Електронний лікарняний: інструкції для бухгалтера

Виокремили найважливіше про електронний лікарняний для бухгалтерів. Про терміни оформлення та виплати допомоги з тимчасової непрацездатності та з вагітності та пологів на основі е-лікарняних поговоримо у статті
49579

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді