За яких умов проводиться інвентаризації під час податкової перевірки

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Державна податкова служба нагадує, що проведення інвентаризації – обов’язок кожного підприємства для забезпечення підтвердження даних бухгалтерського обліку та фінансової звітності.

інвентаризація під час податкової перевірки

⚡️Приклад розрахунку СКШП: скачати

ДПС посилається на норми Податкового Кодексу і зазначає, що контролюючі органи під час перевірки мають право вимагати проведення інвентаризації основних засобів, товарно-матеріальних цінностей, коштів, зняття залишків товарно-матеріальних цінностей, готівки з використанням інформації та документів за результатами інвентаризації.

Для податківців приводом для проведення інвентаризації є те, що документальне оформлення господарської операції відповідними первинними документами не свідчить про безумовну їх відповідність самому змісту операції. Якщо фактичного здійснення операції не було, відповідні документи не можуть вважатися первинними документами для податкового обліку навіть за наявності всіх формальних реквізитів у документах.

Як проводиться інвентаризації під час податкової перевірки

  1. Під час проведення перевірки представники ДПС мають право вимагати від платника податків здійснити інвентаризацію.
  2. Для проведення інвентаризації платник податку має отримати належним чином оформлений документ з такою вимогою.
  3. Представники ДПС можуть бути присутні при інвентаризації.
  4. При проведенні інвентаризації на вимогу ДПС представники податкової служби до складу інвентаризаційної комісії не входять.

Наразі податкове законодавство не визначає чітку форму вимоги про проведення інвентаризації, оскільки такий документ передбачає обов`язок конкретної особи вчинити певні дії. За твердженням ДПС, кожна ситуація у поточних обставинах воєнного стану є індивідуальною.

Списуємо майно бюджетної установи: 10 🔝рішень

 

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як оформити передачу комунального майна ОМС: облік і проведення

Передача комунального майна з балансу на баланс між установами потребує правильного документального оформлення та бухгалтерського обліку. Які акти складати, які проведення застосовувати, як обліковується прийняття майна — розповідємо в статті
42902

Меморіальний ордер № 5: як заповнити правильно

Як і інші господарські операції, нарахування зарплати працівникам бухгалтер відображає в бухгалтерському обліку. Для цього він заповнює меморіальний ордер № 5 «Зведення розрахункових відомостей із заробітної плати та стипендій». Підкажемо, як це зробити правильно
78933

Безоплатна передача основних засобів в бюджетних установах

У бюджетній сфері безоплатна передача – поширене явище. Коли відбувається безоплатна передача основних засобів? Як різнитиметься оцінка активу залежно від ситуації та як відображати ці операції в бухобліку? Розглянемо детальніше.
150555

Списання дебіторської заборгованості у бюджетних установах 2025

Щоб правильно здійснити списання дебіторської заборгованості під час воєнного стану — скористайтеся порадами у статті. Підкажемо, як бути зі списанням дебіторської заборгованості строк позовної давності якої минув. Скачайте приклади проводок і працюйте з легкістю.
49432

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді