Уряд на засіданні 27 січня схвалив, розроблений Мінрегіоном, законопроект «Про порядок вирішення питань адміністративно-територіального устрою України», який враховує чинні норми Конституції та має вирішити існуючі проблемні питання у сфері адмінтерустрою.
Зразок посадової інструкції бухгалтера СКАЧАТИ
Зокрема, новий закон:
- вводить поняття адміністративно-територіального устрою України, адмінтеродиниці, населеного пункту, території територіальної громади та ін.
- встановить порядок утворення та ліквідації адмінтеродиниць;
- визначить повноваження органів щодо зміни меж адміністративно-територіальних одиниць їх найменування, перейменування, визначення адміністративних центрів та затвердження територій територіальних громад.
Окрім того, новий Закон визначить три рівні системи адмінтерустрою – базовий, субрегіональний та регіональний. Також зберігається можливість утворення районів у містах як допоміжного рівня адмінтерустрою.
Також законопроектом пропонується впровадження Державного реєстру адмінтеродиниць та територій територіальних громад, який буде компонентом Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.
За матеріалами Урядового порталу
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Перш ніж виплатити працівникові зарплату, бухгалтер повинен відрахувати із неї податки. А ще можуть бути й аліменти та інші обов’язкові платежі. Усе про відрахування із заробітної плати — у статті.
Подання декларації – обов’язок посадовців бюджетних установ.❗️Хто має право не подавати електронну декларацію під час воєнного стану та які штрафи передбачено — у нашій консультації.
Антикорупційне декларування з початком кожного нового року поновлюється, є ще повідомлення про суттєві зміни в майновому стані, тож публікуємо детальну інструкцію з заповнення декларції. Експерт пояснює, що і в якому розділі слід зазначати.
Надання й отримання послуг – це повсякденність будь-якої бюджетної установи. Не виняток і органи місцевого самоврядування (ОМС). Як обліковувати витрати на послуги, зокрема за цивільно-правовими договорами – у даному огляді.
Досить поширені ситуації, коли з огляду на режим роботи та процеси в установі неможливо встановити звичайний 8-годинний робочий час. У цьому випадку на допомогу приходить підсумований облік робочого часу. Що це означає, де застосовується та як правильно здійснити документальне оформлення – читайте далі у статті.