Проведення атестації робочих місць за умовами праці - це запорука організації безпечних і здорових умов праці та забезпечення права працівників на пільги та компенсації за роботу з шкідливими і небезпечними умовами.
Організація роботи бухгалтерської служби - спробувати БЕЗПЛАТНО

Атестація робочих місць за умовами праці проводиться на підприємствах i в організаціях незалежно від форми власності й господарювання, де технологічний процес, використовуване обладнання, сировина та матеріали є потенційно шкідливими та небезпечними виробничими факторами, що можуть негативно впливати на стан здоров’я найманих працівників.
У зв’язку з тим, що атестація проводиться атестаційною комісією, в строки, передбачені колективним договором, але не рідше ніж один раз на п’ять років, атестаційні комісії підприємств та закладів потребують систематичної методичної допомоги, рекомендацій та консультацій з питань проведення атестації робочих місць за умовами праці.
За матеріалами Держпраці
Ви класний бухгалтер і ревізії, бухоблік, звітність вас не лякають? Покажіть свій результат - пройдіть самоперевірку власних знань!
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Ніхто не застрахований від помилок. Тому навіть найдосвідченішому бухгалтеру доводиться їх виправляти. Про виправлення помилок у фінансовій звітності і поговоримо
Положення про бухгалтерську службу в 2025 році зазнало змін. У статті — актуальний бланк і пояснення від експерта про завдання, функціональні обов’язки та повноваження бухгалтерської служби бюджетної установи.
Державний бюджет — це бюджет країни і його визначають у відповідному законі, який приймає Верховна Рада. Бюджет села, селища, міста визначає відповідна місцева рада у рішенні про місцевий бюджет. Що це за рішення, яка його структура, хто його складає та як його приймають розглянемо далі
У складі фінансової звітності бюджетні установи, держоргани та ОМС звітують про надходження та витрати грошових коштів у процесі своєї операційної, інвестиційної та фінансової діяльності. Як заповнити Звіт про рух грошових коштів (форма № 3-дс) і уникнути помилок? Відповідаємо
Експерт підкаже терміни реєстрації бюджетних зобов’язань та необхідні для цього підтвердні документи. Тримайте чотири приклади оформлення бюджетних зобов’язань, щоб уникнути помилок.