Що потрібно вказати у запиті до архівної установи

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Мін’юст уніс зміни до Порядку виконання архівними установами запитів юридичних та фізичних осіб на підставі архівних документів та оформлення архівних довідок (копій, витягів), зокрема відредагував обов’язкові реквізити запиту юридичної/фізичної особи до архівної установи.

ТЕСТ для бухгалтера: Як організувати і оплатити роботу у період карантину

Що потрібно вказати у запиті до архівної установи

Тепер у запиті юридичні особи надають відомості:

  • про найменування організації, її місцезнаходження (фактична поштова адреса), контактний номер телефону, адресу електронної пошти;

  • тему/запитання;

  • хронологічні рамки запитуваної інформації.

Фізичні особи у запиті повідомляють:

  • про місце фактичного проживання, поштовий індекс національного оператора поштового зв’язку або номер поштового відділення оператора поштового зв’язку, за наявності адресу електронної пошти та контактний номер телефону;

  • тему/запитання;

  • хронологічні рамки запитуваної інформації.

Джерело: наказ Мін’юсту «Про внесення змін до Порядку виконання архівними установами запитів юридичних та фізичних осіб на підставі архівних документів та оформлення архівних довідок (копій, витягів)» від 19.01.2021 № 232/5, набрав чинності 03.02.2021

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Розрахунок при звільненні працівника у 2025 році: приклади та особливості

Як правильно провести розрахунок при звільненні працівника: зарплата за відпрацьовані дні, компенсація невикористаної відпустки, вихідна допомога, аліменти, податки, Додаток 4ДФ. Пояснюємо на прикладах 2025 року, як уникнути помилок та зробити все правильно.
215702

Матеріальна допомога для вирішення соціально-побутових питань: як надавати та зразок наказу

Матеріальна допомога, якої потребує працівник для вирішення соціально-побутових питань, має свої особливості надання та оподаткування. Після початку війни об’єктивних підстав для надання матеріальної допомоги, на жаль, побільшало
403463

Прожитковий мінімум у 2025 та 2026 роках: суми та на що впливає

Прожитковий мінімум на 2025 рік встановлює Держбюджет-2025. У статті продемонструємо розміри прожиткового мінімуму 2025 та розглянемо, який прожитковий мінімум на 2026 рік очкувати. Пояснимо, на які виплати впливає його розмір та на що звернути увагу.
17013

Авансовий звіт у 2025 році: бланк та приклад заповнення

Для бухгалтера звична практика – видати працівникам аванс на відрядження, отримати від них авансові звіти, відшкодувати витрати за час поїздки. Та чи певний бухгалтер, що працівник подав авансовий звіт правильно? Надаємо бланк та приклад заповнення.
250831

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді