Держфінмоніторинг: з’явився новий порядок зупинення операцій

Наказом №8 від 14 січня 2021 року Мінфін затвердив новий Порядок прийняття рішень Держслужбою фінмоніторингу про зупинення фінансових операцій.

Доплата за роботу з деззасобами - аргументи для ревізорів

Держфінмоніторинг: з’явився новий порядок зупинення операцій

Тепер Держфінмонвторинг зможе приймати рішення про зупинення лише за наявності наступних умов:

  • отримання запиту уповноваженого органу іншої держави;
  • отримання повідомлень про фінансові операції, здійснення яких зупинено відповідно до законодавства;
  • виникнення підозр;
  • наявності мотивованої підозри;
  • отримання відповідної інформації від правоохоронного органу.
Держфінмоніторинг: з’явився новий порядок зупинення операцій
ЛЮДМИЛА КРАВЧЕНКО,керівник експертної групи Експертус Головбух
Дізнайтеся, які помилки ревізори вже виявили у ваших колег!

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

вебінар про перевірки ревізорів

Статті за темою

Усі статті за темою

Приклади відрахувань із заробітної плати

Перш ніж виплатити працівникові зарплату, бухгалтер повинен відрахувати із неї податки. А ще можуть бути й аліменти та інші обов’язкові платежі. Усе про відрахування із заробітної плати — у статті.
341676

Електронна декларація – хто подає

Подання декларації – обов’язок посадовців бюджетних установ.❗️Хто має право не подавати електронну декларацію під час воєнного стану та які штрафи передбачено — у нашій консультації.
90433

Електронна декларація – заповнення

Антикорупційне декларування з початком кожного нового року поновлюється, є ще повідомлення про суттєві зміни в майновому стані, тож публікуємо детальну інструкцію з заповнення декларції. Експерт пояснює, що і в якому розділі слід зазначати.
66166

Облік витрат за договорами надання послуг в ОМС

Надання й отримання послуг – це повсякденність будь-якої бюджетної установи. Не виняток і органи місцевого самоврядування (ОМС). Як обліковувати витрати на послуги, зокрема за цивільно-правовими договорами – у даному огляді.
3509

Документальне оформлення підсумованого обліку робочого часу

Досить поширені ситуації, коли з огляду на режим роботи та процеси в установі неможливо встановити звичайний 8-годинний робочий час. У цьому випадку на допомогу приходить підсумований облік робочого часу. Що це означає, де застосовується та як правильно здійснити документальне оформлення – читайте далі у статті.
13877

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді