Податкові повідомлення-рішення надсилатимуть по-новому

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Мінфін затвердив нову редакцію Порядку надіслання контролюючими органами податкових повідомлень-рішень платникам податків.

Організація роботи бухгалтерської служби - спробувати БЕЗПЛАТНО

Податкові повідомлення-рішення надсилатимуть по-новому

Орган контролю складатиме податкове повідомлення-рішення (ППР) за новими формами:

  • ПН — за відсутності складання/реєстрації податкової накладної (ПН) в ЄРПН протягом граничних строків*, виявлення органом контролю помилок в обов’язкових реквізитах ПН**;
  • ЗН — у разі виявлення за результатами перевірок завищення сум повернення з бюджету ПДФО, заявлених у податкових деклараціях, зокрема, за використання права на податкову знижку.

* Попередження про необхідність складання/реєстрації ПН.

** Попередження про необхідність виправлення платником ПДВ — продавцем помилок при визначенні обов’язкових реквізитів ПН.

Мінфін:

  • встановив обов’язкові відомості, які слід зазначати у ППР;
  • визначив, що у ППР потрібно зазначати або долучати до нього детальний розрахунок податкового зобов’язання, штрафних фінсанкцій та пені (розрахунок пені долучатимуть до ППР, що мають форми «Р», «Д», «С»).

Джерело: наказ Мінфіну «Про внесення змін до Порядку надіслання контролюючими органами податкових повідомлень-рішень платникам податків» від 31.12.2020 № 846 (набере чинності 21.03.2021)

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Виправлення помилок у фінансовій звітності

Ніхто не застрахований від помилок. Тому навіть найдосвідченішому бухгалтеру доводиться їх виправляти. Про виправлення помилок у фінансовій звітності і поговоримо
54009

Форма 3-дс — звіт про рух грошових коштів без помилок

У складі фінансової звітності бюджетні установи, держоргани та ОМС звітують про надходження та витрати грошових коштів у процесі своєї операційної, інвестиційної та фінансової діяльності. Як заповнити Звіт про рух грошових коштів (форма № 3-дс) і уникнути помилок? Відповідаємо
94549

Електронна декларація: форма та терміни подання

Подання електронної декларації — обов’язок держслужбовців, службовців органів місцевого самоврядування, а також інших осіб, які виконують державні, адміністративні, організаційно-розпорядчі функції в бюджетних установах. Про нову форму декларації, яка діє з 11.10.2024 року та штрафи за недостовірні відомості — у консультації експерта
113555

Електронна декларація — заповнення

Детальний алгоритм заповнення оновленої електронної декларації — у статті. Розділ за розділом без помилок разом із порадами від експерта
91737

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді