Мінфін підкоригував форми меморіальних ордерів та порядок, за яким їх складають.

Зміни у формах незначні, але бухгалтер має знати про них і брати до уваги в роботі. Інакше зауваження про те, що неправильно заповнюєте документи доведеться прочитати в акті ревізії ще й отримати штраф. Тож ознайомтеся з новаціями, прочитайте Акт ревізії з порушеннями та дізнайтеся від колишнього ревізора, за що бухгалтера можна притягнути до адміністративної відповідальності.
Читати акт ревізії та застереження колишнього ревізора
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Бухгалтер має пам’ятати головне правило експлуатації автомобілів — обов’язковий облік та списання шин в бюджетних установах. Як обліковувати шини, коли їх списувати та які документи для цього необхідні, як ревізори виявляють їх понаднормове списання — дізнаєтеся із публікації
Акт на списання матеріалів за рішенням Мінфіну було змінено на акт списання запасів. Але, як і раніше, акт — це підстава відносити вартість використаних матеріалів до витрат. Розглянемо, як його складати.
Ліквідаційна вартість є складовою бухгалтерського обліку основних засобів у бюджетних установах. Розглянемо як та коли її слід визначати, коли потрібно переглядати, та як відобразити її в обліку
Для бухгалтера підготовка до фінзвітності без перебільшення — гаряча пора, чергова нагода перевірити, чи правильно він вів бухоблік. На допомогу — усі актуальні бланки фінансової звітності для 2025 року
Бюджетні установи фінансуються із загального фонду державного чи місцевого бюджету. Однак окрім загального фонду є ще й спеціальний. Надходження до спеціального фонду, як правило, виникають у результаті діяльності установи і мають спеціальне призначення. Це власні надходження бюджетних установ. Розглянемо, що це за надходження.