Мінфін підкоригував форми меморіальних ордерів та порядок, за яким їх складають.
Зміни у формах незначні, але бухгалтер має знати про них і брати до уваги в роботі. Інакше зауваження про те, що неправильно заповнюєте документи доведеться прочитати в акті ревізії ще й отримати штраф. Тож ознайомтеся з новаціями, прочитайте Акт ревізії з порушеннями та дізнайтеся від колишнього ревізора, за що бухгалтера можна притягнути до адміністративної відповідальності.
Читати акт ревізії та застереження колишнього ревізора
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Як і коли обчислювати знос основних засобів, які методи при цьому застосовувати, як задокументувати цю операцію у бюджетників – у цьому огляді
Нематеріальні активи – це ліцензії, патенти, винаходи, комп’ютерні програми, авторські права та інші об’єкти інтелектуальної власності й права на провадження діяльності. В обліку бюджетної установи вони можуть пройти і як матеріальні витрати, і як нематеріальні активи, і навіть у складі основних засобів. Від чого це залежить – у огляді про облік нематеріальних активів.
Вести облік запасів у бюджетному підприємстві простіше, коли маєш підказки від експертів. Розгляньмо, які є групи обліку запасів, які використовувати субрахунки та КЕКВ, як документально оформити облік запасів. А на прикладах покажемо, як відобразити в обліку запаси.
Завершальним фінансовим звітом є примітки до фінансової звітності. Для бюджетних установ – це форма 5-дс. У консультації надамо бланк форми 5-дс та повну інструкцію зі складання приміток до річної фінансової звітності бюджетної установи. Підкажемо також на що звернути особливу увагу під час заповнення приміток до фінансової звітності.
Для бухгалтера підготовка до фінзвітності без перебільшення — гаряча пора, чергова нагода перевірити, чи правильно він вів бухоблік. На допомогу – всі бланки