Мінфін підкоригував форми меморіальних ордерів та порядок, за яким їх складають.

Зміни у формах незначні, але бухгалтер має знати про них і брати до уваги в роботі. Інакше зауваження про те, що неправильно заповнюєте документи доведеться прочитати в акті ревізії ще й отримати штраф. Тож ознайомтеся з новаціями, прочитайте Акт ревізії з порушеннями та дізнайтеся від колишнього ревізора, за що бухгалтера можна притягнути до адміністративної відповідальності.
Читати акт ревізії та застереження колишнього ревізора
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Щоб зняти майно з балансу, треба скласти техніко-економічне обґрунтування. У статті розглянемо на прикладі, як скласти технікоекономічне обґрунтування необхідності списання державного майна.
Відображайте видатки за КЕКВ 2700 правильно із порадами у статті. Розповідаємо, хто і за яких умов може його застосовувати.
Наказ про проведення інвентаризації — документ, що встановлює порядок проведення установою щорічної інвентаризації напередодні складання нею річної звітності. Скачайте актуальний зразок наказу про проведення інвентаризації у 2025 році
Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити