Автосистема реєстрації гуманітарної допомоги: прийнято зміни щодо питань організації

12 травня Уряд прийняв зміни до постанови КМУ № 927 ,,Деякі питання організації ведення автоматизованої системи реєстрації гуманітарної допомогиˮ.

⚡️ За яким алгоритмом заповнювати Податковий розрахунок з ЄСВ, ПДФО та ВЗ?⚡️

Автосистема реєстрації гуманітарної допомоги: прийнято зміни щодо питань організації

Зміни до постанови розроблено з метою врегулювання питання визнання товарів, коштів, виконаних робіт, наданих послуг гуманітарною допомогою в період доопрацювання автоматизованої системи реєстрації гуманітарної допомоги.

Постановою конкретизовано питання включення юросіб до Єдиного реєстру отримувачів гуманітарної допомоги, яке відбувається одночасно з визнанням гуманітарною допомогою вантажів (товарів), коштів, у тому числі в іноземній валюті, виконаних робіт, наданих послуг.

Розширено перелік підстав для виключення юридичних осіб з Єдиного реєстру (зокрема, за неподання звітів про розподіл та використання гуманітарної допомоги) з метою посилення відповідальності отримувачів гуманітарної допомоги за цільове її спрямування, а також реалізації функції Мінсоцполітики із забезпечення контролю за її використанням.

Для забезпечення обміну інформацією з Державною митною службою передбачено можливість зазначення деталізованого складу вантажу (товарів) згідно з даними Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД).

За матеріалами Урядового порталу

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

вебінар про перевірки ревізорів

Статті за темою

Усі статті за темою

Приклади відрахувань із заробітної плати

Перш ніж виплатити працівникові зарплату, бухгалтер повинен відрахувати із неї податки. А ще можуть бути й аліменти та інші обов’язкові платежі. Усе про відрахування із заробітної плати — у статті.
341592

Електронна декларація – хто подає

Подання декларації – обов’язок посадовців бюджетних установ.❗️Хто має право не подавати електронну декларацію під час воєнного стану та які штрафи передбачено — у нашій консультації.
90417

Електронна декларація – заповнення

Антикорупційне декларування з початком кожного нового року поновлюється, є ще повідомлення про суттєві зміни в майновому стані, тож публікуємо детальну інструкцію з заповнення декларції. Експерт пояснює, що і в якому розділі слід зазначати.
66146

Облік витрат за договорами надання послуг в ОМС

Надання й отримання послуг – це повсякденність будь-якої бюджетної установи. Не виняток і органи місцевого самоврядування (ОМС). Як обліковувати витрати на послуги, зокрема за цивільно-правовими договорами – у даному огляді.
3500

Документальне оформлення підсумованого обліку робочого часу

Досить поширені ситуації, коли з огляду на режим роботи та процеси в установі неможливо встановити звичайний 8-годинний робочий час. У цьому випадку на допомогу приходить підсумований облік робочого часу. Що це означає, де застосовується та як правильно здійснити документальне оформлення – читайте далі у статті.
13870

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді